مادر شهیدان یگانه در حاشیه رزمایش فرهنگی ـ رزمی در گنبد:

مادر شهیدان علیرضا و محمدرضا یگانه عکس فرندانش را در دست گرفته بود و با عصایی که در دست دارد به سمت غرفه رسانه در حاشیه رزمایش فرهنگی رزمی دردانه های دست بسته می آمد.

علیرضا ۲۰روز بعد از شهادت محمدرضا رفت و دیگر برنگشت

گویا خبرنگار به او گفته است که می خواهیم چند دقیقه ای مهمان ما باشد و از فرزندانش بگوید. و او به محض ورود به غرفه شروع می کند به تعریف از گذشته و زمانی که فرزندانش به جبهه اعزام شدند.

به گزارش گلستان24، او می گوید: محمدرضا ، در ۲۳ اسفند سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ شهید می شود و علیرضا بعد از گذشت ۲۰ روز از شهادت محمدرضا در فروردین ۶۵ عازم جبهه می شود.

مادر شهیدان یگانه می گوید علیرضا سال ۶۲ وارد سپاه و به جبهه کردستان اعزم شد.سال ۶۴ در مرحله اول والفجر ۸ شرکت داشت و از ناحیه فک و دست مجروح می شود. من از مجروحیت او خبر نداشتم تااینکه محمدرضا به دیدنم آمد و به بهانه ای شروع به حرف زدن از علیرضا کرد و از من پرسید اگر الان علیرضا مجروح شود تو چکار می کنی؟ من هم گفتم جبهه پر از تیرو تفنگ است و ممکن است مجروح شود.

IMAG0672

محمدرضا که دید من این پاسخ را دادم ادامه داد: خب اگر شهید شود چه ؟ گفتم رفته است که شهید شود که ناگهان علیرضا وارد اتاق شد و دیدم که مجروح شده است آنجا فهمیدم اینها همه مقدمه چینی برای گفتن مجروحیت علیرضا بود.

این مادر شهید ادامه می دهد: در مرحله دوم والفجر ۸ محمدرضا در جبهه بود و در همان عملیات هم به شهادت رسید و علیرضا بعد از گذشت۲۰ روز از شهادت برادرش به جبهه رفت و دیگر برنگشت تا سال ۷۰ که گفتند در تفحص در منطقه کانال ماهی ۱۳ شهید پیدا شده است که علیرضا هم یکی از آنان است.

انتهای پیام/

 

مادر شهیدان یگانه می گوید: علیرضا ازدواج نکرده بود و همیشه می گفت جبهه تمام زندگی من است . من هم راضی هستم به رضای خدا و فرزندانم را برای رضای خدا دادم.

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار