حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی:

سالن‌های گروه کودک و نوجوان برای نمایش در حال بررسی هستند

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» برای روزگار ما پیام مهمی دارد

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که برای اکران فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان چه برنامه‌ای دارید، اظهار داشت: اکران فیلم‌های سینمایی گروه کودک و نوجوان یکی از برنامه‌های اصلی ما است. البته نباید این گروه نمایش را با گروه هنر و تجربه یکسان دانست. چرا که با هم تفاوت دارند. طرح اکران فیلم‌های کودک و نوجوان نهایی شده است و دوستان ما مشغول هستند تا سالن‌هایی را که آماده نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان هستند آماده کنند.

به گزارش گلستان24، رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به انتخاب شدن فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» برای معرفی به آکادمی اسکار چه برنامه‌هایی را برای معرفی هر چه بهتر این فیلم سینمایی دارید؟ گفت: فیلم سینمایی «محمد رسول الله » یک اثر بسیار مهم در سینما است. این فیلم،‌فیلمی است که پیامش برای این روزگار ما بسیار مناسب است .همانطور که می‌دانید این فیلم با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی در ادامه گفت:انتخاب فیلم‌ها بر عهده افرادی بود که در این زمینه مسئولیت داشتند همچنین تنوع آثار منتخب که در لیست 10 نفره حضور داشتند نیز بر عهده کمیته انتخابی اسکار بوده است. یا با ید به این گروه اعتماد داشته باشیم یا اعتماد نکنیم. بنده به گروه آکادمی اسکار اعتماد دارم و امیدواریم برای این فیلم اتفاق‌های خوبی بیفتد.

ارسال نظر

آخرین اخبار