کاروان شماره 38017 حجاج گلستانی که تمامی اهل سنت بودند، در حادثه منا 15 شهید و 15 مفقودی دارند . این کاروان با 30 جامانده ،ظهر چهارشنبه از طریق فرودگاه بین الملل گرگان وارد این شهر، مرکز استان گلستان شدند.

عکس/ بازگشت کاروان حجاج گلستان با 30 شهید و مفقود
به گزارش گلستان24، کاروان شماره 38017 حجاج گلستانی که تمامی اهل سنت بودند، در حادثه منا 15 شهید و 15 مفقودی دارند . این کاروان با 30 جامانده ،ظهر چهارشنبه از طریق فرودگاه بین الملل گرگان وارد این شهر، مرکز استان گلستان شدند.
 
به راستی چرا حج امسال این گونه شد ؟این سوال همه خانواده ها است .در این شرایط برخی می گویند نباید ناراحت باشیم چون حجاج ما در لباس احرام در جوار خانه خدا از دنیا رفته اند .اما وقتی صحنه های جان باختن حجاج و دردی که این عزیزان در روز عید قربان کشیده اند جلو چشم مان می آید بی اختیار اشک امان ما را می برد .
وقتی که می شنویم حجاج ما از بی آبی و ماندن در زیر دست و پا جان شان را از دست دائند آنجاست که این سوال پررنگ تر می شود که چرا نتواسنتند مدیریت درستی بر مراسم امسال داشته باشند.با حجاج مان که صحبت می کردیم از ضعف نیروهای عربستانی درمدیریت بحران می گفتند و اینکه خیلی حجاج ما محتاج قطره آبی برای ادامه زندگی بودند !!!
 

ارسال نظر

آخرین اخبار