گر تو نمی پسندی ، تغییر ده قضا را ...

باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ این درگه ما درگه نومیدی نیست صد بار اگر توبه شکستی باز آ

بازیگر هم یک انسان است ...

با یک جستجوی ساده در صفحات فضاهای مجازی این روزها شاهد خبری هستیم که بسیاری از اذهان مخالف و موافق خودش را به خود مشغول کرده است .

خبری که برای خیلی ها تعجب برانگیز بود .

خبر محجبه شدن یک بازیگر زن ایرانی !!

Demo_Chadoriha

 گلستان 24:‌ خبری که مشابه اش را در میان هنرمندان غیر ایرانی زیاد شنیده ایم ، مخالف و موافق شنیده هایمان بوده ایم و باور اینکه یک هنرمند صاحب شهرت غیر مسلمان و غربی بتواند حجاب را برای زندگی و شخصیت خود انتخاب کند برایمان خیلی ساده و باورپذیرتر بود از اینکه یکی از هنرمندان زن کشور خودمان که مسلمان هست و در ایران اسلامی نفس می کشد حجاب را به عنوان پوشش خود انتخاب کند !!!!

مطالب متنوعی پیرو این بازیگر و انتخاب جدیدش در رسانه های مختلف بیان و درج گردیده که قضاوت های گوناگونی را شامل حال خودش کرده است .

« الهام چرخنده » بازیگر نقش « زیور » در سریال « آوای باران » در گفتگوهای مختلفی که از وی در صفحات مجازی درج شده بیان کرده است که به حجاب مادرش و تقوایی که در قلب او همواره زنده بوده بازگشته و ظاهرش را هم با تقوای قلبش پیوند زده است !  از غفلت ش می گوید و اینکه برای روزهای غافل بودنش پشیمان هست و عهد بسته برای جبران عمری که گذشت !

الهام چرخنده یک بازیگر است ! از جنس زن که مسلمان هست و ایرانی !

در همین مملکت اسلامی قد کشیده و رشد کرده است . عشق اهل بیت و وطن در دلش موج می زند .

شاید مدت هایی از عمرش را به قول خودش در غفلت به سر برده اما حالا به نتیجه ای برای خودش رسیده است !

این خیلی جای تعجب و بحث ندارد !

همه بازیگرهای ما قبل از این که بازیگر شوند و صاحب نام و نشان ، یک انسان معمولی برای خودشان هستند !

elham

در خانواده ایرانی و در همین مملکت بزرگ شده اند . با اعتقادات و رسوم این مرز و بوم آشنا هستند و پوست و گوشتشان آمیخته است از معنویت ذاتی که هر خانواده ی ایرانی فرزندانشان را با آنها تربیت و بزرگ می کنند !

اینکه بعدها که قادر به تصمیم گیری شدند و چه تصمیم می گیرند و چه خواهند کرد به خودشان مربوط است !!

اما هر زمان که بخواهند آزادند تابع ذاتی باشند که در وجودشان ریشه دارد و در میان غفلت هایی که شاید گهگداری خودشان هم به آن فکر کنند ، گم شده است ...

« الهام چرخنده » نه تنها به حکم زن بودن بلکه به عنوان یک هنرمند زن ایرانی مسلمان در جایگاه واقعی خودش قرار گرفت و این موضوع مطمئنا به مذاق خیلی ها خوش نخواهد آمد اما این هنرمند یقینا این روزها طعم جدیدی از زندگی را خواهد چشید و روح تازه ای را حس خواهد کرد و آرامشی را به دست می آورد که قدردانش خواهد بود و همه ی سعی اش را می نماید تا لذتش را به خیلی از بانوان ایرانی مسلمان امثال خودش هم بچشاند .

ارسال نظر

آخرین اخبار