عکس/ باز هم تصاویری کامل شد

خبرنگار شبکه العالم در پیامی توئیتری نوشت: اگرچه حاج نادر شخصیت شناخته شده‌ای برای همگان نبود، ولی اهتمام بسیاری در مبارزه با تروریست‌ها و دفاع از مقدسات مکتب خود داشت.

دلنوشته خبرنگار سوری در پی شهادت حاج «نادر حمید»

به گزارش گلستان24،  به نقل از ابنا، خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه در پی شهادت حاج «نادر حمید» فرمانده ایرانی نیروهای مدافع حرم، دلنوشته‌ای را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرد.

«حسین مرتضی» ضمن انتشار تصویری از ملاقاتش با این رزمنده ایرانی نوشت: در نهایت نادر حمید به قافله شهدا پیوست و او در این امر پیشرو بود.

 

وی افزود: اگرچه حاج نادر شخصیت شناخته شده‌ای برای همگان نبود، ولی اهتمام بسیاری در مبارزه با تروریست‌ها و دفاع از مقدسات مکتب خود داشت.

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه با بیان اینکه نادر حمید به من اطمینان داشت، نوشت: رابطه من و این شهید ایرانی بسیار خوب بود و آخرین ارتباط ما با هم یک ارتباط پیامکی بود.

باز هم تصاویری کامل شد
 
به این ترتیب، حاج «نادر حمیدی» نیز به شهدای «مدافع حرم» ملحق شد و تصاویری که در چهره‌ی او در کنار شهدای «مدافع حرم» محو یا حذف می شد، کامل گردید.

به گزارش گلستان24، مجاهدان خوزستانی «فرشاد حسونی‌زاده(چلداوی)» و «حمید مختاروند» پنج‌شنبه گذشته، به تاریخ 21 مهر ماه 1394 شمسی، هنگام دفاع از حرم بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)»، طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه»،  بال در بال ملائک گشودند. در همان معرکه، یکی از هم‌رزمانِ جوانِ این دو رزمنده‌ی کهنه کار نیز به شدت مجروح شد و پس از 5 روز، به یارانِ شهیدش پیوست. به این ترتیب، حاج «نادر حمیدی» نیز به شهدای «مدافع حرم» ملحق شد و تصاویری که در چهره‌ی او در کنار شهدای «مدافع حرم» محو یا حذف می شد، کامل گردید.

 

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

عکس/ باز هم تصاویری کامل شد

 

باز هم عکسی دیگر کامل شد

ارسال نظر

آخرین اخبار