از غربت حرم حضرت زینب (س) ناراحت بود

دوماه قبل چند روزی به سوریه رفت و هنگامی که به کشور برگشت، خیلی ناراحت بود، وقتی از ایشان علت ناراحت بودنش را پرسیدیم در جواب گفت که حرم حضرت زینب (س) خیلی خلوت است. از غربت حضرت زینب(س) ناراحت بود

ماجرای آخرین سفر شهید مدافع حرم عبدالله باقری به سوریه

به گزارش گلستان24، پدر شهید عبدالله باقری از شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) و محافظ رئیس جمهور سابق ایران در گفتگو با خبرنگار بسیج پرس به بیان خصوصیات اخلاقی این شهید پرداخت و عنوان داشت: ایشان فردی بسیار آرام و با ادب بود و همیشه نمازش را در اول وقت می خواند و مقید به انجام این کار بود. می گفت من را حلال کنید و برایم دعا کنید که شهید شوم.

 

ماجرای آخرین سفر شهید مدافع حرم به سوریه/ شهید باقری از غربت حرم حضرت زینب (س) ناراحت بود

 

 

 

 

وی در ادامه به روایت ماجرای آخرین سفر شهید باقری به سوریه پرداخت و گفت: دوماه قبل چند روزی به سوریه رفت و هنگامی که به کشور برگشت، خیلی ناراحت بود، وقتی از ایشان علت ناراحت بودنش را پرسیدیم در جواب گفت که حرم حضرت زینب (س) خیلی خلوت است. از غربت حضرت زینب(س) ناراحت بود و خیلی بی تابی می کرد. می گفت که من دیگر نمی توانم در تهران بمانم و باید بروم. در آن ایام دیگر فقط جسمش در تهران حضور داشت و روحش در سوریه بود. به صورت داوطلبانه و با پیگیری های زیادی که انجام داد، توانست دوباره به سوریه برود. به او گفتیم که شما همسر و دو دختر کوچک دارید که در جواب گفت آن ها را به خدا می سپارم و شما هم مراقب آن ها باشید. موقع خداحافظی و دیدار آخر هم اعضای خانواده با خوشحالی و لب خندان، ایشان را بدرقه کردند.

برادر شهید عبدالله باقری با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید باقری گفت: هیچ وقت نماز اول وقتش ترک نمی شد و به من هم توصیه می کرد که نمازم را اول وقت بخوانم. ایشان زبانزد عام و خاص و در محله نمونه بود.

وی در ادامه با بیان این که شهید باقری با اصابت گلوله تک تیرانداز تروریست های تکفیری به شهادت رسیده است، عنوان داشت: در منطقه عملیاتی سوریه سهمیه آذوقه خود را به همرزمانش می داد و همسنگرانش می گفتند که او آماده شهادت بود. در وصیتش گفته است که برایش مجلس هفت نگیرند و هزینه آن را خرج  فقرا کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار