با حضور مجید مجیدی؛

اکران ویژه فیلم«محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی از کارگردانان بزرگ جمهوری اسلامی ایران، در بیروت پایتخت لبنان با استقبالی پرشور و گسترده مواجه شد.

استقبال پرشور و گسترده لبنانی ها از اکران فیلم «محمد رسوال الله»

به گزارش گلستان 24، اکران ویژه این فیلم با اهتمام رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و با حضور مجید مجیدی در سالن سینمای گالاکسی بیروت صورت گرفت.

نخبگان فرهنگی ، هنری، مذهبی ،سیاسی و اجتماعی لبنان از جمله علمای شیعه و سنی، هنرمندان، سینماگران، منتقدان سینمایی، مدیران و فعالان رسانه ای، مقامات مقاومت اسلامی لبنان، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و جمعیت رسالات هنگام اکران این فیلم در سالن سینمای گالاکسی حضور یافتند.

محمد رسوال الله در لبنان

اعضای شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مهمانان نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت برای حمایت از انتفاضه فلسطین، اعضای سفارت ،رایزنی و ایرانیان مقیم لبنان در مراسم اکران فیلم محمدرسول الله (ص)حضور داشتند.

بعداز سخنان شیخ علی ضاهر به نمایندگی از حزب الله لبنان و تجلیل از فیلم ارزشمند محمدرسول الله(ص)، مجید مجیدی کارگردان فیلم گزارشی از اهداف و روند ساخت این فیلم ارائه کرد.

وی گفت که درهنگام نوشتن سناریو و مراحل ساخت فیلم به منابع معتبر شیعه و سنی مراجعه و استناد شده است.

مجیدی افزود: از برخی علمای کشورهای اسلامی باید سئوال کرد که چطور بیش از دیدن فیلم درباره آن قضاوت کرده اند.

براساس این گزارش، فیلم محمد رسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی برای نخستین بار با زیر نویس عربی در خارج از ایران به نمایش درآمد.

هدف از اکران ویژه فیلم محمد رسول الله (ص) در خارج از کشور، آشنا ساختن نخبگان و علمای کشورهای اسلامی از محتوای فیلم و پاسخ گویی به شبهات مطرح شده از سوی برخی به ویژه علمای وهابی اعلام شده است.

فیلم سینمایی بلند محمد رسول الله (ص)، فیلمی تاریخی است که زندگی کودکی حضرت محمد رسول گرامی اسلام (ص) را روایت می کند./ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار