حمیدرضا سراوانی، در مصاحبه با گلستان24؛

اگر جلوی این نفوذ را نگیریم نسل های بعدی ما ، جوانانی با ورژن آمریکایی هستند . هدف نهایی دشمن از نفوذ، حذف مهره قوی جمهوری اسلامی، "رهبری" و اطرافیان ایشان است.

هدف نهایی دشمن از نفوذ، حذف "ولایت فقیه" است

حمیدرضا سراوانی، معلم و فعال فرهنگی شهرستان کلاله، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که رخنه و نفوذ دو واژه مهم در بیانات مقام معظم رهبری بعد از پایان برجام بود، گفت: مسئولین ما امروز باید هوشیار و آگاه باشند. دشمن استراتژیک خود را تغییر داده است. او دیگر با تسهیلات نظامی وارد نمی شود. او با سلاح برجام خیلی شیک و مجلسی وارد شده است و سعی دارد با انقلاب اسلامی بجنگد. با بهانه برجام دنبال ورود به نهاد های قدرت و ثروت برای خودش است. سعی می کند از طریق شرکت های چند ملیتی به صورت تدریجی وابستگی داخلی ما را به خارج از کشور بیشتر کند و با استفاده از قدرت و ثروت به هدفش که براندازی انقلاب اسلامی است برسد.

سراوانی معتقد است دشمن سعی دارند با اختلاف افکنی به داخل کشور رخنه کند. وی گفت: این همان سیاست  کهنه انگلیسی "تفرقه بنداز و حکومت کن" است. چندی پیش نمونه ای از این اختلاف را در داخل کشور شاهد بودیم که با بصیرت و آگاهی مقام معظم رهبری تا حدودی از آن عبور کردیم. بازگشایی سفارت انگلیس یکی از نمونه ها و عوامل بارز نفوذ است که بلافاصله بعد از مذاکرات انجام گرفت. بازگشایی نماد آمریکایی "کی اف سی" نیز یکی دیگر از نشانه های نفوذ دشمن در کشور است.

 

حمیدرضا سراوانی نفوذ

 

فعال فرهنگی شهرستان کلاله در جواب این سوال که هدف آمریکا از نفوذ در ایران چیست، گفت: او در تلاش است که با نفوذ در اقتصاد و فرهنگ، موجبات فروپاشی نظام ما را فراهم کند. قصد دارد با لغو تحریم ها اولین حمله را به نظام اقتصادی و مالی ما وارد کند. وقتی نظام اقتصادی ما با نظام بانکی آمریکا سازگار شود، هر موقع که بخواهند در هر کدام از شهرهای کشورمان می توانند آشوب به پا کنند.

وی افزود: از نظر فرهنگی، دشمنان از طریق هالیوود و ماهوار ها به راحتی وارد خانه های ما شدند و می شوند. همانطور که تا امروز هم اینکار را کرده اند. مُد و فرهنگ مد نظرشان را پیاده سازی می کنند و اگر جلوی این کار را نگیریم نسل های بعدی ما ، جوانانی  با ورژن  آمریکایی هستند .

سراوانی ادامه داد: آن ها سعی دارند سرویس های اطلاعاتی ما را نابود کنند و به نهاد های سیاسی ما حمله کنند. با به روی کار آمدن ضعیف و فرومایه ای که از طریق انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، سعی دارند به این هدف خود برسند. اگر مردم ما آگاهی نداشته و روی مهره های انتخابی خود شناخت کافی نداشته باشند، این امکان دور از انتظار نیست. هدف نهایی دشمن از نفوذ، حذف مهره قوی جمهوری اسلامی، "رهبری" و اطرافیان ایشان است.

 

حمیدرضا سراوانی نفوذ

 

وی تاکید کرد: راه مقابله با نفوذ، هوشیاری  و بیداری مسئولان است. دلسوزان باید بیدار و همدل باشند که این باعث نابودی و نا امیدی دشمن می شود. این امر با امر به معروف و نهی از منکر میسر می شود. حضرت آقا نیز در یکی از سخنرانی های خود، بالاترین منکر را این دانستند که مردم را از دین و نظام مایوس کنند و پایه های نظام را سست کنند. متاسفانه برخی از خواص بی بصیرت و فرصت طلب این کار را انجام می دهند و مردم را مایوس می کنند. این افراد باید آگاه شوند.

ارسال نظر

آخرین اخبار