دومین سوگواره رسانه‌ای «طریق الحسین» پیرامون پیاده‌روی عظیم مردمی در اربعین حسینی آغاز به کار کرد.

فراخوان دومین سوگواره رسانه‌ای طریق الحسین (ع) اعلام شد

به گزارش گلستان24، دومین سوگواره رسانه‌ای «طریق الحسین»، با هدف استفاده از ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت، شکوه و وحدت مسلمانان و همچنین فراهم آوردن محفلی جهت ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین برگزار می‌شود. 

index98525

این سوگواره به صورت مردمی و در 5 بخش عکس، (عکاسی حرفه‌ای و عکس تلفن همراه)، فیلم (مستند، کوتاه و نماهنگ)، پوستر، متون ادبی (شعر، داستان کوتاه، سفرنامه و خاطره) و بخش کودکان (کاردستی و نقاشی) در سطح ملی برگزار خواهد شد.

شرکت در این سوگواره برای تمام افراد اعم از آماتور و حرفه‌ای آزاد است. آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره 15 دی ماه 1394 بوده و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در بهمن‌ ماه 1394 برگزار خواهد شد.

index985287

همچنین آثار برگزیده علاوه بر اینکه در حاشیه آیین اختتامیه سوگواره به نمایش گذاشته خواهند شد، در نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی استانی، ملی و بین المللی نیز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

index9663

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دومین سوگواره رسانه‌ای طریق‌الحسین علیه السلام، جوایز متفاوت معنوی و ارزشمندی است که در کنار جوایز مادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد؛ جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مجوز عکاسی با دوربین حرفه‌ای در عتبات عالیات و یا حرم مطهر امام رضا(ع) و قطعه سنگ مرمر ارزشمند حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

index9875

علاقمندان می‌توانند جهت آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ArbaeenPortal.com مراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره به شماره 07132356315  و یا 02188176004 تماس بگیرند.

ارسال نظر

آخرین اخبار