مادر شهید روح الله طالبی‌اقدم، با بیان اینکه جان و مال ما همه به فدای اهل بیت(ع) است، پسر دیگرم را هم می‌گویم تا برود و حضرت زینب(س) را تنها نگذارد، گفت: تعبیر خواب روح‌الله وداع با دختر 3 ماهه شد.

وداع فرزند سه ماهه شهید مدافع حرم روح الله طالبی‌اقدم با پدر+تصویر

 به گزارش گلستان24، امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم روح‌الله طالبی در مرند تشییع شد تا لاله‌ سرخ زینبی دیگری با نوشیدن شهد شهادت اعلام کند؛ تکفیری‌های بی‌دین «حرم» ناموس شیعه است و کسی خیال فتح حرم نکند که سربازان حسینی و زینبی نگهبانان حرمند و مدافعان حرم همیشه بیدار...

لحظه‌ خداحافظی روح‌الله حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد تا مبادا مهر دختر 3 ماهه‌اش او را مجبور به ماندن کند...

صحنه‌ای جانسوز از وداع حنانه با پدر

احد طالبی‌اقدم، پدر شهید مدافع حرم روح‌الله طالبی‌اقدم، در حاشیه مراسم تشییع از پیکر عزیز این شهید بزرگوار طی گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، با بیان اینکه دار و ندارم فدای اهل بیت است، اظهار داشت: روح‌الله علاقه بسیاری برای دفاع از حرم اهل بیت داشت و همیشه بر آن تاکید می‌کرد.

وی با بیان اینکه روح‌الله همیشه ما را به دفاع از اهل بیت و ولایت سفارش می‌کرد، افزود: او برای سرافرازی ولی‌فقیه و میهن اسلامی رفت تا از حریم ولایت و اهل بیت دفاع کند.

پدر شهید مدافع حرم روح‌الله طالبی‌اقدم با بیان خاطره‌ای از وداع او با خانواده گفت: لحظه‌ خداحافظی روح‌الله حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد تا مبادا مهر دختر 3 ماهه‌اش او را مجبور به ماندن کند.

روح‌الله رفت تا امام خامنه‌ای احساس غربت نکند

مادر شهید روح‌الله طالبی‌اقدم نیز در این گفت‌و‌گو با بیان اینکه همیشه می‌گفت «مادر راه حضرت زینب را ادامه دهید»، ادامه داد: زمانی که می‌خواست برود گفتم «فرزند 3 ماهه‌ داری کنارش بمان»، گفت «برای خاطر حضرت زینب(س) و دفاع از حریم اهل بیت(ع) باید از دار و ندارمان بگذریم.

وی ادامه داد: روح‌الله به خاطر امام خامنه‌ای و ائمه اطهار رفت تا ولی فقیه‌مان احساس غربت نکند، آن زمان گفتم که اگر اجازه دهند من هم می‌روم اما گفتند خانم‌ها اجازه ندارند.

مادر شهید روح‌الله طالبی‌اقدم، با بیان اینکه جان و مال ما همه به فدای اهل بیت است، پسر دیگرم را هم می‌گویم تا برود و حضرت زینب را تنها نگذارد، ادامه داد: چند شب قبل از رفتن روح‌الله خواب دیده بودم که 15 نفر با چادر سیاه تابوت روح‌الله را بردوش دارند، پرسیدم کجا می‌روید گفتند «روح‌الله را می‌بریم تا در مسجد امام حسین(ع) دفن کنیم»، امروز همان خواب تعبیر شد، چرا که پسرم در وصیت‌نامه خود گفته «تا او را در مسجد امام حسین دفن کنیم و بر سر مزارش زیارت عاشورا بخوانیم».

مادر این شهید بزرگوار ادامه داد: دیشب دوباره به خوابم آمد و گفت «برایم گریه نکن برای مصیبت‌های حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) گریه کنید و هیچ وقت تنهایشان نگذارید».

شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود

همسر شهید مدافع حرم روح‌الله طالبی‌اقدم نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه افتخار می‌کنم که همسرم در راه دفاع از حرم اهل بیت و حضرت زینب به شهادت رسیده است، گفت: شهادت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی یادآور شد: در ابتدا نمی‌خواستم که ما را و دختر سه‌ماه‌اش را تنها بگذارد اما وقتی از حضرت زینب(س) گفت، دیگر دلم طاقت نیاورد و با رفتنش مخالفتی نکردم.

همسر شهید مدافع حرم روح‌الله طالبی‌اقدم، ادامه داد: همیشه به ما سفارش می‌کرد تا راه حضرت زینب(س) را ادامه دهیم و به خاطر همین از همه خواهران و زنان نیز خواهش می‌کنم حجاب خود را رعایت کنند تا خون این شهیدان پایمال نشود.

ارسال نظر

آخرین اخبار