همزمان با سالروز حماسه مردمی نهم دی، برنامه ثریا با موضوع جشنواره مردمی فیلم عمار به روی آنتن رفت. این برنامه مورد توجه رهبر انقلاب واقع شد و ایشان در پیامی شفاهی که از سوی مسولان دفتر ایشان به دست اندرکاران برنامه ابلاغ شد، از مجری و میهمانان این برنامه قدردانی کردند.

دانلود فیلم کامل برنامه ثریا با موضوع جشنواره عمار

 به گزارش گلستان24، همزمان با سالروز حماسه مردمی نهم دی، برنامه ثریا با موضوع جشنواره مردمی فیلم عمار به روی آنتن رفت. این برنامه مورد توجه رهبر انقلاب واقع شد و ایشان در پیامی شفاهی که از سوی مسولان دفتر ایشان به دست اندرکاران برنامه ابلاغ شد، از مجری و میهمانان این برنامه قدردانی کردند.

در این برنامه، استاد نادر طالب زاده، دبیر دوره ششم جشنواره عمار میهمان ویژه برنامه بودند. هم چنین حسین دارابی، کارگردان فیلم داستانی علمک، حسین تهرانی، کارگردان مستند بازگشت قهرمان، سروش سراب هرسیمی و سید محمد علی محمودی، کارگردانان نوجوان مستند رومیزی از برگزیدگان بخش های مختلف دوره گذشته و فعلی جشنواره عمار با حضور در برنامه ثریا از روند شکل گیری ایده ها و مراحل مختلف تولید آثار خود گفتند.

هم چنین گزیده ای از سه اثر فوق نیز در این برنامه به نمایش در آمد که مورد توجه رهبر انقلاب واقع شد. متن این پیام رهبری از این قسمت قابل مشاهده است.

 

دریافت فیلم کامل برنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار