در نخستین روز از ایام ا.. دهه فجر انجام شد:

فعالیت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان گنبد کاووس با دیدار از خانواده شهید دانشجو رجب محمد پاکروان کلید خورد.

دیدار کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گنبد کاووس با خانواده شهید دانشجو

 به گزارش گلستان24، در نخستین روز از ایام ا..دهه فجر اعضای کمیته دانشجویی اجلاسیه 4000 شهید شهرستان گنبد کاووس با خانواده شهید دانشجو رجب محمد پاکروان دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر گلچینی رئیس کمیته دانشجویی 4000 شهید شهرستان گنبد کاووس ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای 8 سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

دیدار با شهدا

همچنین حجت الاسلام رحیمی نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه گنبد کاووس نیز ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر گفت: جوانان باید با الگو گیری از شهدا و روحیه جهادی در حفظ انقلاب کوشا باشند.

وی افزود:  انقلاب اسلامی با گذشت 37 سال از عمر با برکت خود همواره مسیر پیشرفت و تعالی خود را با عزت پیموده است از اینرو دانشجویان انقلابی باید با جهاد علمی در این عرصه نیز پیشتاز باشند.

لازم به ذکر است: شهید دانشجو رجب محمد پاکروان فرزند ایل محمد، متولد 1342 بود که در تاریخ 18/12/65 به جبهه اعزام و در تاریخ 3/2/66 در عملیات کربلای 10 و در منطقه بانه به درج رفیع شهادت نائل آمد، وی دانشجو دانشگاه تربیت معلم بوده و از او یک فرزند پسر به یادگار مانده است که وی نیز اکنون دانشجوی ارشد می باشد.

دکتر گلچینی مسئول کمیته دانشجویی اجلاسیه 4000 شهید شهرستان گنبد کاووس، حجت الاسلام رحیمی نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه گنبدکاووس، حجت الاسلام صفری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووس، دکتر امینیان مسئول فرهنگی دانشگاه گنبدکاووس، دکتر خسروی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور گنبد کاووس و وامنانی رئیس علمی و کاربردی گنبد 1 و رضا ممشلی مسئول بسیج داشنجویی گنبد کاووس از اعضای کمیته دانشجویی اجلاسیه 4000 شهید این شهرستان بودند که با خانواده شهید دانشجو دیدار نمودند.

انتهای پیام/دانشجو سلام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار