هدف ما جلب رضایت خداوند، اولیاء و ابیاء الهی است. زیرا در این دنیا، افراد و ملت‌هایی هستند که حرف حساب را به خوبی نمی فهمند و باید جور دیگری برخورد کنیم

برای آن‌ها که حرف حساب را به خوبی نمی فهمند+عکس

به گزارش گلستان24، «رضا دامرودی» به 29 تیر ماه 1367 شمسی، یعنی درست 7 روز قبل از پذیرش قطعنامه‌ی 598 از سوی ایران و پایان «دفاع مقدس»، در روستای «دامرود» (از توابع «داراب» در حوالی «سبزوار») متولد شد. او، 27 سال بعد، جامه‌ی دفاع از «نهضت روح الله» بر تن کرده و در جبهه‌ی دفاع از بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) جان خود را در طبق اخلاص نهاد.

«رضا دامرودی»، به تاریخ شنبه، 25 مهر 1394 شمسی، در گرما گرم «عملیات محرم» در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود.

آن چه پیش رو دارید، متن آخرین وصیت نامه شهید «رضا دامرودی» است که 12 روز قبل از شهادتش به رشته ی تحریر درآمده:

[متن کامل وصیت نامه ی شهید «رضا دامرودی»]

بسمه تعالی

اینک که به یاری خداوند و پیرو لبیک به رهبر عزیزمان قسمت شد که در مسیر الهی گام بردارم و به عنوان مدافع حرم بی‌بی حضرت زینب(س) قدم بردارم، خوش حالم و به خود می بالم،

هدف ما جلب رضایت خداوند، اولیاء و ابیاء الهی است. زیرا در این دنیا، افراد و ملت‌هایی هستند که حرف حساب را به خوبی نمی فهمند و باید جور دیگری برخورد کنیم. ان شاءالله که مورد شفاعتت بی‌بی حضرت زینب(س) قرار بگیرم.

در پناه خدا باشید

برادر کوچک شما

رضا دامرودی

1394/7/13

 

روحمان با یادش شاد

هدیه به روحِ بلند پروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

حرف حساب

 

ارسال نظر

آخرین اخبار