شهید مدافع حرمی که ناشناس برای مردم کار می کرد

صدای سید احسان از پشت بی سیم آمد که علمدار داریم یعنی تعدادی از بچه ها شهید شدند، بعد از چند دقیقه صدای بی سیم قطع شد و سید احسان به آسمان پر کشید.

نحوه شهادت شهید حتملو از زبان پدرش

 به گزارش گلستان24، سید محمد حاجی حتم لو پدر دومین شهید مدافع حرم استان گلستان در خصوص رفتار و نحوه شهادت سید احسان اظهار کرد: شهید حتم‎لو از کودکی پسری مومن بود و همیشه سعی می‎کرد حق کسی را پایمال نکند و خدا را شاکریم که سید احسان افتخار دوستانش شد.

شهید حتملو

وی با بیان اینکه بزرگترین آرزوی سید احسان شهادت بود، افزود: این شهید مدافع حرم همواره زیارت عاشورا می‎خواند و نمازش ترک نمی‎شد و در طول زندگی به افراد بی‎بضاعت کمک می‎کرد، بدون آن که ما متوجه بشویم در روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی ساختمان‎های مردم بدون آن که خودش را معرفی کند کار می‎کرد.

سید محمد حاجی‎حتم‎لو خاطرنشان کرد: سید احسان چند بار به برای مبارزه با داعش و گروه‎های تکفیری به عراق، سوریه و لبنان اعزام شده بود و در بار آخر که به شهادت رسید 13 روز در سوریه بود.

حتم‎لو با بیان اینکه سید احسان در مسیر آزاد سازی روستا و کمک به مردم آن روستا به شهادت رسید، گفت: زمانی که می‎خواستند به مردم روستا غذا برسانند نیروهای تکفیری داعش متوجه شدند، لذا با خمپاره آنها را هدف قرار دادند و ابتدا سید با بی‎سیم اعلام کرد که «علمدار داریم» یعنی تعدادی از افراد شهید شدند اما بعد صدای بی سیم قطع شد و همرزم عراقیش اعلام کرد که سید شهید شده است.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار