منابع میدانی در سوریه ساعتی پیش خبر شهادت حجت اسدی از قزوین مدافع حرم حضرت زینب (س) اعلام کردند.

حجت اسدی به جمع شهدای مدافع حرم در سوریه پیوست+تصاویر

  به گزارش گلستان24، منابع میدانی در سوریه ساعتی پیش خبر شهادت یکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) را اعلام کردند. بنابر این گزارش، "شهید حجت اسدی" از بسیجیان قدیمی و با سابقه شهر قزوین صبح روز گذشته در انفجارهای انتحاری پی در پی روز گذشته در اطراف حرم حضرت زینب (س) به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.

 
شهادت مدافع حرم ایرانی در سوریه+تصاویر
 
شهید حجت اسدی از ذاکران اهل بیت، فعالان فرهنگی - مذهبی شهر قزوین و از مسئولان هیئت مذهبی عاشوراء و هیئت عزاداران حسین جان این شهر بشمار می رفت که نقش بسیار پررنگی در جریانات مذهبی قزوین ایفا کرده بود. این شهید در زمان حمله آمریکا به شهرهای نجف و کربلاء مقدس بصورت شخص و داوطلبانه برای دفاع از حرم امام حسین (ع) و حرم امیرالمومنین علی (ع) به عراق رفته و با متجاوزین آمریکایی و انگلیسی جنگیده بود.
 
شهید حجت اسدی
 
دوستان این شهید خاطرات و حکایات فراوانی از نقش وی در برپایی مجامع مذهبی و تشویق و ترغیب جوانان به تغییر مسیر زندگی و پیروی از الگوی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بخاطر دارند. یکی از دوستان شهید نقل می کند که این شهید به امام حسین (ع) و حضرت فاظمه زهرا (س) علاقه و عشق فراوانی داشته و بویژه پس از شهادت چند تن از دوستانش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) مکررا آرزوی شهادت از خداوند می کرده است. در نهایت نیز "حجت اسدی" بسیجی و ذاکر اهل بیت (ع) در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) در اثر حمله انتحاری چند تروریست داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید 3 فرزند پسر دو ماهه، 4 ساله و 6 ساله بیادگار مانده است.
 
شهادت مدافع حرم ایرانی در سوریه+تصاویر
 
شهادت مدافع حرم ایرانی در سوریه+تصاویر
 
شهادت مدافع حرم ایرانی در سوریه+تصاویر
 
شهادت مدافع حرم ایرانی در سوریه+تصاویر
 
 
 

منبع: مشرق

ارسال نظر

  • مسعود
    1

    سلام
    این شهید بزرگوار از بچه های بسیجی و باصفای قزوین بود، مخلص ومتواضع وباصفا و فعال در عرصه های فرهنگی ،یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

  • حیدری
    0

    خدا انشاله با حسین (ع) زینب کبری و جد بزرگوارشون پیامبر اکرم محشورشون کنه خدا کنه ما هم لیاقت داشته باشیم مرگمون در راه حسین و راه خدا و احیای دین خدا باشد. آمین
    تو حدیث قدسی آمده که خدا گفته هر کس مرا طلب نماید مراخواهد یافت و کسیکه یافت مرا

  • حیدری
    0

    هر کس مراطلب کند مراخواهد یافت و کسیکه مرا یافت می شناسد مرا و کسیکه مرا شناخت عاشق من می شود و کسیکه عاشق من شود من نیز عاشق او می شوم و کسیکه من عاشق او شوم او را می کشم و کسیکه من او را بکشم خونبهایش بر من واجب است پس خون بهای او خود من هستم. حجت جان شهادتت مبارک

  • رضا
    0

    این شهید بزرگوار اوضاع مالی خیلی خوبی نداشت و با همسر و سه فرزندش تو یه خونه کوچک اجاره ای زندگی میکرد. امیدوارم خانوادش فراموش نشن.

  • علی
    0

    سلام این شهید توی مدرسه ما کار میکرد خیلیییییییییییییییییییییییییییی معاون خوبی بود کاش زنده بود

آخرین اخبار