جایزه جدید امسال اسکار٬سفر به سرزمین های اشغالی بوده که بلیت این سفر سیاسی را سیاستمداران صهیونیستی با صرف بودجه ای مجزا تعیین کرده‌اند.

روایتی تازه از پیوند جایزه سیاسی اسکار و رژیم صهیونیستی

 به گزارش گلستان24، بامداد روز دوشنبه به وقت تهران، هشتاد و هشتمین دوره جایزه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی موسوم به اسکار در حالی در سالن تئاتر دالبی لس آنجلس برگزار خواهد شد که جدا از نحوه انتخاب فیلم ها که معمولا با نگره ای سیاست پیشه انتخاب می شوند، در این دوره جایزه ای جدا از مجسمه های اسکار به همه اهالی کاندیدا شده در بخش های مختلف اهدا خواهد شد که معرفی این جایزه سیاسی جدید در این یادداشت، پیکر دیگر و روشن تری از سیاست های شوم مردان آمریکایی را نشان می دهد و نیت شوم اهالی پشت پرده جایزه اسکار را که همان صهیونیست های غاصب می باشند، برملا خواهد کرد.

 اسکار و رژیم صهیونیستی

جایزه جدید امسال سفر به سرزمین های اشغالی بوده که بلیت این سفر سیاسی را سیاستمداران صهیونیستی با صرف بودجه ای مجزا تعیین کرده اند و این جا است که دغدغه ها و گفته های بسیاری از اهالی دغدغه مند که سال ها عنوان می داشتند جایزه اسکار سرابی برای رفتن به جهان توطئه گرایانه غربی ها و نه جایزه ای در قبال هنرمندی کاراکترهای سینمایی است، تصدیق گردید. از این رو نه آنان که در این بساط جایی ندارند نباید دلهره نداشتن داشته باشند و نه اینان که امروز مجسمه های اسکار را می بوسند، خود را سیمرغ دار نشان برتر بدانند.

 این نوع سیاستگذاری برای رهسپاری کاندیداهای اسکار به کشوری غاصب در حالی است که چند مدتی است پس از اعلام کاندیدای اسکار و عدم توجه به رنگین پوست های صنعت آمریکا، بسیاری از عوامل و دست اندرکاران سینما و افراد مشهور دست به اعتراض نسبت به نحوه برخورد نژادپرستانه غربی ها داشتند و حتی بسیاری در واکنش به این جریان سیاست ورزانه مراسم امسال را تحریم کردند.

این نوع نگاه نژاد پرستانه را می توان در تاریخ برگزاری مراسم اسکار به دفعات رصد نمود. برای نمونه در سال 1940 هنگامی که هتی مک ‌دانل، بازیگر فیلم مطرح «برباد رفته» نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد٬ به دلیل رنگ پوستش او را در میزی جدا از بقیه و در انتهای سالن جای دادند!

اما نگاه جدید شکل یافته از سوی آکادمی سیاست پیشه صهیونیستی، آب پاکی را بر سر همه دلبرکان این جایزه سفارشی ریخت و در واقع دست های سیاه و پشت پرده صهیونیست ها را به شکلی علنی عیان کرد تا ماهیت حقیقی دغل بازان برگزاری مراسم اسکار برای همگان و به خصوص منکران سیاسی بودن این جایزه برملا شود.

از این رو در مراسم امسال دیگر کیف هدیه 200 هزار دلاری و اتومبیل‌های کرایه‌ای آئودی و رنگارنگی روز جایزه به چشم نخواهد آمد و مهم ترین بخش جایزه این روز اهدای سفر 10 روزه ای به سرزمین های صهیونیستی است که برای اجرایی کردن آن صاحبان صهیونیستی هالیوود با تخصیص هزینه ای به مبلغ 1.5 میلیون دلار این پروژه سیاسی را شکل دادند و دولت خونخوار رژیم صهیونیستی برای سفر هر سینماگر بین 15 تا 18 هزار دلار را تخصیص داده است!

در نقطه مقابل چند روزی است که کمپین های مختلفی در اعتراض به نقشه شوم طراحی شده توسط دولت متجاوز صهیونیستی راه اندازی شده است؛ نقشه ای که به ظاهر در جهت ایجاد برند اقتصادی برای محصولات تولیدی صهیونیست ها و در جهت جذب گردشگر عنوان شده و در واقع اعلام موجودیت بخشی و ثبت عکس های یادگاری ستارگان جهان سینما از سرزمینی اشغالی است. از این رو کمپین های مبارزه با جلادپیشگی اسرائیلی ها از هنرمندان کاندیدای اسکار خواستند تا در دام صهیونیست ها نیفتاده و از سفر به سرزمین های اشغال شده دوری کنند.

 در این میان 2 کمپ فعال در این خصوص با عناوین «کمپین آمریکایی برای پایان اشغالگری اسرائیلی» و «گروه صداهای یهودی برای صلح» خطاب به هنرمندان هالیوودی نوشتند: «با رد سفر به اسرائیل٬ نژادپرستی اسرائیلی را تایید نکنید.» البته یکی از سازمان های مدعی حقوق بشر معروف به «AVAAZ» هم از نامزدهای اسکار خواسته‌ است اگر به اسرائیل سفر می ‌کنند از این رژیم بخواهند تا امکان دیدار با کودکان فلسطینی اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس را فراهم آورند.

امروز جایزه های اسکار به همراه بلیت های اعزامی به سمت کشوری غاصب به اهالی شناخته شده هالیوود اعطاء خواهد شد و مسیر جدیدی از پروژه های توطئه گرایانه غربی ها در جهت تبلیغاتی صهیونیستی رونمایی خواهد شد و این جا است که نگره شوم و پشت پرده از تولید آثار سینمایی فریبنده غربی ها به شکل کارت دعوت به بهشت دروغین ایجاد شده از سوی اشغالگران قدس کلید می خورد، هر چند تاریخ نشان داده که انتهای نقشه های طراحی شده سردمداران غربی تاریکی است و غبار نشسته بر چهره توطئه پردازان.

منبع: سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار