«عمار بهمنی» فرزند کاظم، اصالتاً شیرازی و و در تهران سکونت داشت. وی به سال 1364 شمسی متولد شد و مجرد بود.

وصیتنامه شهید مدافع حرم عمار بهمنی+عکس

  به گزارش گلستان24،«عمار بهمنی» فرزند کاظم، اصالتاً شیرازی و و در تهران سکونت داشت. وی به سال  1364 شمسی متولد شد و مجرد بود.

«عمار» که از بسیجیان گردان جعفر طیار (فاتحین) بود، چندی قبل، داوطلبانه به «سوریه» اعزام شد و روز گذشته، 24 فروردین‌ماه در جبهه‌ی دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) با آتش «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» خلعت شهادت پوشید. از وی وصیت نامه ای خواندنی برجای مانده است که کتن آن را پیش رو دارید:

عمارِ «مدافعان حرم» فردا تشییع می شود+ وصیتنامه

وصیتنامه بسیجی شهید عمار بهمنی

 

بسمه تعالی
اکنون که این وصیت نامه را می نویسم دلم تنگ است ، دلم تنگ خانواده مخصوصاً آبجی عزیزم زهرا جان ،امیدوارم که درهمه مراحل زندگی موید باشید . حرف و حدیث خاصی به ذهنم نمی رسد فقط از پدر و مادرم تشکر می کنم بابت زحماتی که طی این همه سال برای بنده کشیدند . دوستتان دارم . از مادرم می خواهم که خبر شهادت من را شنید هرگز از پدرم دلخور نباشد که رضایت داد در این راه قدم بردارم . چون میل خودم بود و خیلی دوست داشتم مرگم را خودم انتخاب کنم و چه مرگی بهتر و بالاتر از شهادت و جهاد در راه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) ، از پدرم و مادرم عاجزانه می خواهم که مرا حلالم کنند و دعایم کنند.
پدر و مادر و خانواده عزیزم ...
اگر خبر شهادت من را شنیدید صبور باشید و بر من گریه نکنید و بر حسین(ع) و حضرت زینب(س) و اهل بیت و مصیبت هایشان گریه کنید ، بنده جان ناقابلی در راه اسلام داده ام ، اما حسین (ع) نه نتها جان خود بلکه تمام اهل بیتش را فدای دین و جهاد در راه خدا کرد . دعا کنید و شاد باشید که خداوند پسرتان عمار را انتخاب کرده و خوشحال و سربلند باشید. حرف خاصی به ذهنم نمی رسد فقط در خواست دارم که مرا در مقبرة الشهداء شهرک شهید محلاتی به خاک بسپارید و در غیر این صورت نظر پدرم را بپرسید و چون اقوام بدلیل دوری راه ممکن است نتوانند به تهران بیایند یاد بودی و مراسمی هم در امیر حاجی لو یا فسا برایم بگیرید.
از برادرم یاسر می خواهم که قوی و محکم باشد و انشاءالله خداوند هم هوایش را دارد. خواهرم زهرا که زندگی ام بود و هست اصلاً ناراحت نباش عزیزم و صبور باش .
پدر و مادر عزیزم بوووووووووس
یاسر و زهرا بووووووووووووس
عاشقتانم . عمار بهمنی

 

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

منبع: مشرق

ارسال نظر

  • مجتبی عطائی
    0

    اول بایددرودفرستاد به پدرومادرانی که این چنین فرزندانی راتربیت وارد جامعه میکنند این عزیزان احتیاج به صلوات وخداببامرزی ماندارند چون اینها از بدو تولد آمرزیده وانتخاب شده اند پس چه بهتر لجای صلوات وفاتحه راهشان را ادامه دهیم آنهم مقابله با تهاجم فرهنگی بهترین فاتحه برای این عزیزان میباشد التماس دعا

آخرین اخبار