دیسکوهای مجاز زنانه در شهر!

«برای اولین بار در ایران بعد از ایام ماه مبارک رمضان، مجلس رقص و پایکوبی زنانه بر طبق شئونات و ضوابط اسلامی با پذیرایی عصرانه و شام با حضور «دی‌جی» خانم ملانی برگزار می‌شود. برای هماهنگی و رزرو بلیط لطفاً با تلفن زیر تماس حاصل فرمایید...»

هر دم از این باغ بری می‌رسد!

به گزارش گلستان24،تعجب نکنید، شگفت‌زده نشوید! این نمونه‌ای از آگهی‌هایی است که این روزها می‌توان در فضای مجازی سراغ گرفت و حکایت از صدور مجوز و برقراری مجالسی با عنوان دیسکوهای زنانه در تهران و یا برخی شهرهای بزرگ دارد. یکی از مسئولین این نوع دیسکوها می‌گوید که مجوز برقراری مجالس رقص زنانه را هر ماه از سازمان بهزیستی و اداره اماکن دریافت می‌کنند، البته با رعایت اینکه هرگونه عکس گرفتن و فیلمبرداری و خرید و فروش لباس و لوازم آرایش و پوشش‌های نامناسب و سیگار کشیدن و مشروبات الکلی ممنوع است.

 

9 ساعت «دی‌جی زن» همراه باقالی‌پلو و سالاد و نوشابه و انواع و اقسام حرکات ناموزون به نام رقص در ماه‌هایی به جز محرم و صفر و رمضان، نمونه‌ای از برنامه‌های این‌گونه دیسکوهای زنانه است که گاهی هم مختلط شده و به اصطلاح زن و شوهری می‌شود!! (معلوم نیست از شرکت‌کنندگان قباله ازدواج می‌خواهند یا نه!!).

 

یکی از رادیوهای وابسته به سازمان سیا در گزارشی از یکی از مجالس یاد شده، آن را قدمی در راه به رسمیت شناختن حقوق زنان محسوب کرده و فتوایی هم از قول یکی از مصاحبه‌شوندگان خود صادر کرده که گویا فعالیت دیسکوهایی از این دست حرام که نیست هیچ، واجب هم هست!!!

 

این درحالی است که براساس فتاوی علماء و مراجع عظام تقلید، هرگونه حرکت موزون و غیرموزون در جمع زنان و یا مختلط، براساس آهنگ‌های مجالس لهو و فساد حرام دانسته شده و اگرچه برخی از علماء رقص زن (بدون موسیقی مجالس لهو و لعب) را برای همسر خود، مجاز دانسته‌اند اما برخی دیگر هیچ‌گونه رقص زن را جایز ندانسته‌اند.

 

حال سؤال اینجاست که مراکز و نهادهای رسمی و انتظامی که برای این‌گونه مجالس مجوز صادر نموده‌اند، براساس فتوای کدام مرجع تقلید و یا کدام حکم دینی عمل می‌کنند؟!!

منبع:رجانبوز

ارسال نظر

آخرین اخبار