زاهدان- ایرنا- پیکرهای پاک و مطهر 2 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) روز شنبه در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) این شهر در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.

پیکر های مطهر 2 شهید مدافع حرم در زاهدان تشییع شد

به گزارش گلستان24،شهیدان حسینعلی کیانی و عقیل شیبک از مقابل مسجد جامع زاهدان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از بسیجیان و طلاب این شهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شدند.
مردم زاهدان در این آیین با سردادن شعارهای «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما، این گل پرپر از کجا آمده از سفر شام بلا آمده و حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» پیکر این شهیدان افتخارآفرین را تشییع کردند.
شهیدان حسینعلی کیانی و عقیل شیبک حدود یک هفته پیش هنگام دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) در مقابل تروریستها به شهادت رسیدند.

**استکبار با ایجاد درگیری در کشورهای مسلمان به دنبال امنیت اسرائیل است 
زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: درگیری و نا امنی های موجود در کشورهای اسلامی توطئه استکبار جهانی به منظور ایجاد کمربند ایمنی برای رژیم صهیونیستی در منطقه است. 
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در آیین خاکسپاری پیکر 2 شهید مدافع حرم سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: رزمندگان در سوریه در جبهه حق علیه باطل حضور می یابند و این امر نشاندهنده بیداری اسلامی است. 
عضو خبرگان رهبری گفت: برخی کشورهای به ظاهر اسلامی زمینه امنیت اسرائیل غاصب را در منطقه فراهم آورده اند و این رژیم نیز از آنها تشکر کرده است. 
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: شهدای مدافع حرم در راه دفاع از اسلام و حق شهید شدند. 
امام جمعه زاهدان با تشکر از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر پاک این شهیدان بیان کرد: شور و حضور مردم در این آیین همچون حضور در تشییع شهدای هشت سال دفاع مقدس پر رنگ است. 
آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز روز دوشنبه به منظور گرامیداشت این دو شهید از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد جامع زاهدان آیین گرامیداشتی برگزار می کند. 
پیکرهای پاک و مطهر شهیدان حسینعلی کیانی و عقیل شیبک از مدافعان حرم حضرت زینب(س) امروز شنبه با حضور گسترده آحاد مردم شیعه و سنی در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) این شهر در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار