شهره پیرانی همسر شهید هسته ای «داریوش رضایی نژاد» در صفحه اینستاگرامش تصویری از دیدار آرمیتا با رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.

ماجرای "پری دریایی" و "موهای بلند آرمیتا" +عکس

شهره پیرانی همسر شهید هسته ای «داریوش رضایی نژاد» در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از دیدار آرمیتا با رهبر معظم انقلاب، نوشت:

 

به گزارش گلستان 24، این پری رو با یاد آرمیتای عزیز بافتم، خاطره زیبای دیدار حضرت آقا با خانواده شهید رضایی نژاد...

 

لابه‌لای صحبت‌ها آرمیتا نقاشی‌اش از مادر را، به آقا نشان می‌دهد. وقتی از او می‌خواهند نقاشی را توضیح بدهد، ترجیح می‌دهد نقاشی را بگیرد تا کاملش کند و از آن طریق حرفش را بزند. انگار هنوز یخش برای حرف زدن باز نشده. می‌خواهد همانجا روی زمین نقاشی کند اما آقا او را کنار خودشان می‌آورند و میز کنار دست خودشان را هم برای «آرمیتا خانوم» خالی می‌کنند تا همانجا مشغول نقاشی شود. بعد هم همانطور که به حرف‌های میزبان گوش می‌دهند، چشم از نقاشی کشیدن دختر برنمی‌دارند و با دست هم نوازشش می‌کنند. آرمیتا هم تندتند نقاشی می‌کشد و رنگ می‌کند. این را از سریع عوض کردن پاستل‌هایش می‌توان فهمید. اما بعد از چند دقیقه نظرش عوض می‌شود. نقاشی را رها می‌کند و می‌دود و نقاشی «پری دریای‌»‌اش را از اتاق دیگر می‌آورد و به دست رهبر می‌دهد.


آقا می‌پرسند: «این تو آبه؟ داره شنا می‌کنه؟» و آرمیتا که دیگر نطقش باز شده، جواب می‌دهد: «فکر کنم تو خشکی هم با دستاش بتونه راه بره.» همه از این حاضر جوابی خنده‌شان می‌گیرد. به‌خصوص خود آقا که می‌گویند: «معلومه خیلی باهوشه. از زمینی‌ها هم قوی‌تره.» و عمو باتعجب می‌گوید: «آرمیتا به این زودیا با کسی صمیمی نمی‌شه. با شما خیلی راحت صمیمی شد.» و آقا می‌گویند «القلب یهدی الی القلب»

...

آرمیتا که حالا یک نقاشی دیگر هم کشیده، آن را به رهبر نشان می‌دهد: «این خودمم.»... آقا هم حرفشان را قطع می­کنند و باز دختر را نوازش می­کنند ...و می‌گویند: «چه موهای بلندی!» مادرش توضیح می‌دهد: «باباش خیلی این موها رو دوست داشت. برای همین آرمیتا نمی‌ذاره کوتاهش کنیم.» و آقا با یک حدیث صحبتشان را تکمیل می‌کنند: «روایتی از امام صادق(ع) داریم که فرموده موهای «ام سلمه» همسر پیامبر(ص) آنقدر بلند بوده که آن را به «هجل» (پابند)ش می‌بسته و وقتی می‌ایستاده، از زیبایی مثل «پری» می‌شده است.»

 

منبع: جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار