این بنده ی کمترین به شما قول خواهم داد که با تمام وجود در پشت سنگرها با حفظ حجاب، حیا و عفت خود مدافع حریم اهل بیت باشم و تا آخرین لحظه پشتیبان ولایت و رهبری باقی بمانم و همچنین آرزویم این است که مرگ من و فرزندانم شهادت در راه رضای پروردگار باشد.

پیام همسر شهید مدافع حرم گلستانی به رهبر معظم انقلاب

به گزارش گلستان24، همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی بحری طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: سلام و درود بی کران به روان مطهر سید و سالار شهیدان، امام راحل، شهدا و صدیقین و عرض سلام و تهنیت و تبریک به محضر پدر عزیزمان رهبر مهربانمان که نورانیت چهره اش روح و روانمان را به نهایت آرامش میرساند.

رهبرعزیزم شهادت سرباز مطیع و جان برکفتان را بر شما و پیشگاه مولای عالمین امام زمان(عج) تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با تمام وجود همه دارائی‌ام و همه ی زندگی‌ام را با نهایت آرامش و اطمینان خاطر بدرقه نمودم تا با قلبی مطمئن و ایمانی راسخ برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی شود تا به عهد ازلی خود وفا نماید.

الحمدا… که وظیفه خود را با نثار قطره قطره خون خویش به نحوه احسن به پایان رساند و خدای متعال را شاکرم که مادر سادات(س) مهر تایید بر پرونده نوکری همسرم نهادند و امیدوارم این هدیه ی ناقابل را از ما بپذیرد.

رهبرعزیزم مبادا غم به دل نازنینتان راه دهید سربازانی چون همسر من، غیور و دلاور بسیار دارید و فقط امر شما کافی ت تا دنیا را بر یاوه گویان و دشمنان بزدل، تاریک و تار کرده و جهان را از لوث وجود چنین افرادی پاک کنند.

امروز پیام من برای دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت این است که بدانند سه سرباز دیگر برای دفاع از دین خدا در دامن خود پرورش خواهم داد که همچون پدر غیور و غیرتمند و مطیع ولایت خواهند بود و به آنها می آموزم که چگونه کینه ی دشمنان اهل بیت را در دل پرورش دهند و تا آخرین قطره خون پرچم اسلام را در دست خود حفظ کنند تا به دست صاحب و مولایمان فرزند عزیز حضرت زهرا (س) حضرت صاحب زمان(عج) برسانند و این بنده ی کمترین به شما قول خواهم داد که با تمام وجود در پشت سنگرها با حفظ حجاب، حیا و عفت خود مدافع حریم اهل بیت باشم و تا آخرین لحظه پشتیبان ولایت و رهبری باقی بمانم و همچنین آرزویم این است که مرگ من و فرزندانم شهادت در راه رضای پروردگار باشد ان شاا…

رهبرعزیزم امروز سخت به دعای خیر شما محتاجم تا مشکلات زندگی برایم آسان و دنیا را با موفقیت پشت سربگذارم و به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل نمایم.

دعای ما برای شما سلامتی و طول عمر با برکت تا رسیدن به ظهور حضرت حجت (عج) بوده و امید است دعایم کنید که سخت محتاج دعای شما پدر عزیز و مهربان هستم.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی بحری

منبع:رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار