بازیگر و کارگران تلویزیون با اشاره به ساخت فیلم «شهر اردیبهشت» در بابل گفت: این فیلم به بیان اهمیت درخت بهار نارنج از جنبه‌های مختلف اعم از اقتصادی می‌پردازد.

ساخت فیلم «شهر اردیبهشت» در بابل/ هانی نوروزی بازیگر می‌شود

به گزارش گلستان24، از شهرستان بابل، مهرداد فلاحتگر عصر امروز در حاشیه ششمین جشنواره ملی بهار نارنج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی دانشگاه آزاد واحد مرکز، متولد سال 1338 بابل هستم که از 10 سالگی هنر بازیگری را در بابل شروع کردم، اظهار کرد: هنر بازیگری را از سال 67 در تلویزیون آغاز کردم و افتخار بازیگری در 30 فیلم سینمایی، مدیر تولید 10 فیلم و تهیه کنندگی سه فیلم و بازیگری در تئاتر دارم.

بازیگر و کارگران تلویزیون از ساخت فیلم شهر اردیبهشت در بابل خبر داد و افزود: این فیلم به منظور معرفی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی شهرستان بابل در حال ساخت است.  

فلاحتگر با اشاره به نقش‌آفرینی هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فیلم شهر اردیبهشت، تصریح کرد: ساخت این فیلم از چهارم اردیبهشت آغاز شد که هدف از انتخاب پسر کاپیتان سرخ‌پوش کشور جذب مخاطبان به فیلم برای توجه به اهمیت درخت نارنج بوده است.

این بازیگر سینما درباره ساخت فیلم شهر اردیبهشت در بابل تصریح کرد: این فیلم به بیان اهمیت درخت بهار نارنج، استفاده اقتصادی از مشتقات این درخت و مقدس بودن این درخت می‌پردازد.

وی یادآور شد: با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این فیلم‌نامه به مدت 6 ماه آماده و کار ساخت آن در دستور کار قرار گرفت و با حمایت شهردار بابل و شورای اسلامی شهر بابل در حال ساخت است.

فلاحتگر با اشاره به اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد، در اظهارنظری جالب در این زمینه خطاب به مسئولان گفت: مسؤولان بدانند بابل نیازمند ساختمان پزشکان نیست بلکه نیازمند آتلیه تئاتر، برگزاری کنسرت، جشن‌های شاد و شهربازی است.

وی با بیان اینکه فرق بین هنرمند و پزشک این است که هنرمند اقدام به شفای روح بیمار می‌کند اما پزشک به مداوای جسم بیمار می‌پردازد، ادامه داد: هنرمند بدون هزینه، روح را شفا می‌دهد.

فلاحتگر با بیان اینکه بابل فقط نیازمند بیمارستان نیست بلکه به سالن تئاتر هم نیاز دارد، گفت: شهری که با نشاط باشد بیمار نیست که نیازمند پزشکان و ساختمان پزشکانی شود که هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شود.

این بازیگر و کارگردان تلویزیون با اشاره به اینکه در این فیلم همچنین به ظرفیت‌های دیگر این شهرستان نیز توجه شده است، خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از درخت بهار نارنج باید فرهنگ‌سازی شود که این فیلم در حقیقت فرهنگ‌سازی را انجام می‌دهد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار