آقای سرافراز؛ جلوی هتاکی به مردم را بگیرید

چگونه یک مجری ساده در پرتو نفوذ پروبال دادن های مدیران صداوسیما به خود اجازه می دهد با فردی که از نظر سن ومسال از او بزرگتراست وشاید فرزندانی همسن او هم داشته باشد چنین رفتاری بی ادبانه از خود بروز بدهد؟!

رسوایی اخلاقی مجری پرحاشیه روی آنتن شبکه سه+عکس و فیلم
به گزارش گلستان24، برنامه «دورهمی» چند وقت پیش به خاطر  تراشیدن موی یکی از بازیگران توبیخ شد کاری که البته برخی کارگردانان وسازندگان برنامه دورهمی معتقد بودند به  دلیل شکستن ابهمت پوشالی بازیگران جالب نبود اما به نظر می رسد بیش از آسیب شخصیت فردی، انعکاس این کار و ناراحتی سحر ولد بیگی از تراشیده شدن موی سر همسرش در فضای مجازی آنقدر زیاد  بود که پورمحمدی معاون صداوسیما نیز دست به قلم شد و توبیخی برای مهران مدیری و گردانندگان این برنامه نوشت تا شان و جایگاه مهمانان را حفظ کند. مدیری البته ممنوع التصویری  نبود، بلکه فردی بود که خود خواسته از صداوسیما رفته بود و بازگشتش با استقبال مردم و مسئولان تلویزیون روبرو شد تا جایی که دراین چند وقت تقریبا شبکه های مختلف سیما بازپخش سریالهای او را  داشته اند  و برنامه«دورهمی»  مدیری نیز با وجود انتقادات شدیدی که به تقلیدی بودن آن می شد مورد استقبال عمومی قرار گرفت تا جایی که برخی به دلیل فضای نزدیک  این برنامه  نسبت به «خندوانه» آن را به برنامه و اجرای رامبد جوان ترجیح می دهند .
 
اما امسال  که به قول برخی رسانه ها سال ورود مجدد ممنوع التصویری ها بود رضا رشید پور هم به تلویزیون آمد و تقریبا خوش درخشید  او با برنامه نوروزی «صفر صفر» خودش  حضور یافت  و حالا بعد از ایام نوروز هم در یک برنامه صبحگاهی  با مقدار زمان نسبتا زیادی در شبکه سوم اجرا دارد؛  برنامه ای  که سعی می کند با خلاقیت خود آن را پر بار کند؛ هرچند «صفر صفر»  که آغاز حضور دوباره او به تلویزیون بود تقریبا کپی از برنامه «دید در شب» فضای مجازی او بود؛ البته  رشید پور هم بی عیب ظاهر نشد. دروغ 13 او که خود بحثی مذموم و ناپسند است در رابطه با اجبار استفاده از پرچم در پروفایل تلگرام باعث شد هم موج مجازی زیادی را علیه خود برانگیزد و هم کارش به جایی رسید که هنوز نیامده قبل از توبیخ رسمی مدیریت عذرخواهی کند و معترف به اشتباهش شود.
 
 
ولی  ممنوع التصویری جنجالی امسال کسی است که حاشیه هایش در سال گذشته نیز کم نبود فرزاد حسنی است، شوهر سابق مجری ممنوع التصویر شده سیما آزاده نامداری که ازدواج و دعوای خانوادگی و طلاقشان در فضای مجازی به یک اتفاق تاریخی تبدیل شد. حسنی امسال در پرتو لطف مدیران صداوسیما هم بازگشت . او که بیشتر فعالیتهایش  برگرفته از سبک وسیاق ماهواره ای است سعی کرد در برنامه «اکسیر» به صورتی متفاوت حاضر شود؛ برنامه ای  درزمینه علمی وپزشکی  که انصافا آیتم های خوب وخلاقانه ای هم دارد ،اما این مجری باز هم نتوانست  ویژگی های بد اخلاقی خود را در برنامه «اکسیر» کنترل کند خودخواهی وتکبری که همیشه در اجراها و سخنانش بوده  در این برنامه هم همچنان وجود داشت و با حمایت مدیران صداوسیما پروبال بیشتری گرفت تا جایی که در برنامه «اکسیر» رفتارهایش با مردم و تماشاگران استودیو بسیار ناشایست وخلاف ادب اسلامی  بوده است.
 
او که حتی گاهی با پزشک متخصص  برنامه  هم برخورد درستی ندارد؛ در برنامه اخیرش رفتار بدی را با دو تن از مهمانان داشت رفتاری که در فضای مجازی و حتی  برخی سایت های خبری  با عنوان رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی  با مهمانان برنامه انعکاس زیادی پیدا کرد  انسان با دیدن این فیلم  و برخورد و نحوه صحبت کردن این مجری  بی ادب حالش گرفته می شود که چرا چنین افرادی مجال جولان در رسانه ملی ومردمی را پیدا می کنند؟! گفته می شود برادرش در یکی از بانکهای کشور مسئولیت مهمی دارد و این جای تعجب است که چگونه  یک مجری ساده در پرتو نفوذ پروبال دادن های مدیران صاوسیما به خود اجازه می دهد با فردی که از نظر سن ومسال از او بزرگتراست وشاید فرزندانی همسن او هم داشته باشد چنین رفتاری بی ادبانه از خود بروز بدهد؟!
 

تحقیر مهمان برنامه توسط فرزاد حسنی | دانلود فیلم

به نظر می رسد اینجا دیگر آقای پور محمدی با یک توبیخ ساده نمی تواند غرور جریحه دار شدن ملتی را جبران کند. فرزاد حسنی هرچند پیشگام در برخی اتفاقات خوب اجرا بوده ، ولی رفتار وگفتارش کودکانه است و در شان اجرا در رسانه ملی نیست او که حتی سال گذشته از رفتار ذلت گونه برخی مدیران تلویزیون سوء استفاده کرد و دعوای خانوادگی اش را در شبکه سوم و آن هم در برنامه ای زنده روی آنتن برد (همان ماجرای معروفی که به عنوان رونمایی از عروس خانواده حسنی در تلویزیون به سر زبانها افتاد) تا لج همسرش را دربیاورد پیش از این به خوبی نشان داد که مدیران صداوسیما از او حرف شنوی دارند نه او از آنها!! گمان نمی رود ممنوع التصویری  فرزاد حسنی  که حتی برای مدتی شان خود را در کسوت بازیگری هم امتحان کرده بود به تلویزیون ومخاطبانش لطمه ای بزند . قرار نیست هر کس که توانایی اجرا دارد لزوما معرفت وشعور اجرا هم داشته باشد  و با چنین رفتارها و گفتارهای دوراز ادب اسلامی برای مردم اجرا کند  مسلما چنین اتفاقاتی باعث جریحه دار شدن شخصیت عمومی و ریزش مخاطبان خواهد شد . چیزی که صلاح نیست صداوسیما آن را  به دوش بکشد.

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    صداوسیمایه خورده کنترل داشته باش روی این برنامه ها

آخرین اخبار