آسمان مازندران این روزها و در آغاز ایام شعبانیه حال و هوای دیگری دارد،عطر و بوی شهادت و انتظار برای رجعت ۱۳ کبوتر خونین بال مدافع حرم.

آسمان مازندران لبریز از عطر شهادت مدافعان حرم + تصاویر

 به گزارش گلستان24، آسمان مازندران این روزها و در آغاز ایام شعبانیه حال و هوای دیگری دارد،عطر و بوی شهادت و انتظار برای رجعت ۱۳ کبوتر خونین بال مدافع حرم.

4495297_268به گزارش سرویس ایثار و شهادت رادکانا، دیروز بود که خبر در دیار علویان پیچید ، شهادت 13 مدافع حرم آل الله ، سیزده کبوتر خونین بال عاشق که برای رسیدن به لیلی‌شان بی تابی می کردند و در میسر دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان خود را نثار کردند تا جاودانه بمانند.

تنها یک روز از پیچیدن این خبر در شهر گذشته است و امروز به هر طرف که می نگری بغض هایی را می بینی که سد راه نفس‌های مردم شده است بغض هایی که در هوای بارانی آرام آرام و بی صدا می‌ترکد.

جشن هایی که به حرمت شهدای حرم دیروز و امروز لغو شدند، دعاهای توسلی که امروز در شهرها قرائت می شوند، مراسم هایی که به یاد شهدا امروز و فردا برگزار خواهد شد، حضور مردم در منازل شهدای مدافع حرم و پیام هایی که جوانان این دیار در فضای مجازی منتشر می کنند با بغض، همه و همه چه زیبا محفلی درست کرده اند برای رجعت کبوتران حرم آل الله.

هر چند خبرهای رسمی از اسامی شهدا هنوز اعلام نشده است اما صحبت از شهادت شهید محمد بلباسی از قائمشهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهید رضا حاجی زاده از آمل، شهید حسن رجایی فر از بابل، شهید سید رضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهیدسعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدونکنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر، شهید ید ا… قنبری از بهشهر، است، 13 شهید مدافع حرم استان در منطقه خان طومان سوریه مورد حمله تکفیری ها قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
 
 
شهید بلباسی و شهید کابلی
 
 
حضور مردم در منزل شهید کمالی
 
 
شهید مشتاقی و دو فرزند دوقلوی این شهید
 
 
شهید بلباسی و سه فرزند وی
 
 
 

دوباره باز بوی شهادت ، پیچیده

توی کوچه هامون

می‌شینه رو دیوارای شهر ، عکس

شهیدی غرق در خون

میگیره دل حال و هوایی

یاد شهیدان خدایی

اونایی که مجنون حسین بودند

به یاد فدائیان زینب

فدایِ راه دین و مکتب

اونایی که حیرون حسین بودند

شهید نظر میکنه به وجه الله

شهید شده همنشین ثارالله

شهید زده پر سوی حریم کرببلا

حسین یا ثارالله و

ابن ثاره

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار