به مناسبت روز پاسدار عنوان شد:

خانواده های شهدای مدافع حرم گرگانی به مناسبت روز پاسدار و جانباز پیام تبریک داده و اعلام کردند افتخار می کنیم پاسداران ما در دفاع از حرم بی بی زینب به شهادت رسیدند .

پیام همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم گرگانی بمناسبت روز پاسدار

به گزارش گلستان24،مناسبت روز پاسدار و روز جانباز به سراغ تعدادی از خانواده های مدافع حرم در شهر گرگان رفتیم تا این روز بزرگ را به این خانواده ها تبریک بگوییم .

همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم که امسال برای اولین بار نبودن پدران خود را درروز پاسدار تجربه می کردند در گفتگو با ما چنین گفتند :  

** پیام همسر شهید مدافع حرم اسماعیل زاهد پور: همسرم پاسدار حرم بی بی زینب (س) بودند و وظیفه ی من که همسر یک پاسدار هستم،پاسداری و حمایت از فرزندان شهید است که امانتی گرانبها از شهید در دستانم هستند.

mdafe haram 1

** پیام پسر بزرگ شهید اسماعیل زاهد پور: افتخار میکنم پدرم پاسدار مدافع حرم بودند.

mdafe haram 1

** پیام پسر دوم شهید اسماعیل زاهد پور: روز پاسدار را به تمام پاسداران و خانواده های شهدای مدافع حرم استان تبریک میگویم.

mdafe haram 1

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

** پیام همسر شهید افشین زورقی: اول آرزو می کنم مرگ من و فرزندانم شهادت در راه رضای خدا باشد.

دوم پیامی خطاب به دشمنان: دشمنان امروز ببینند و بدانند که دو حاج افشین زورقی دیگر لباس رزم پوشیدند و آماده هستند قطره قطره ی خون خود را در راه اسلام و قرآن و اهل بیت فدا کنند.

پیام همسر شهید در خصوص روز پاسدار: افتخارم این است امروز به عنوان همسر یک پاسدار واقعی و شهید مدافع حرم با هدیه کردن دو دست گل دیگر انجام وظیفه کنم.

همچنین همسر شهید زورقی خاطر نشان کردند: شما خبرنگاران و عکاسان وظیفه ای سنگین تری دارید در برابر رسانه های بیگانه و رقابت کنید با آنان و باید لحظه های خاص را شکار کنید و بهشان نشان دهید که خانواده های شهدای مدافع حرم همیشه آماده برای دفاع هستند و از هر توپ و تانکی به تصویر کشیدن این ها مهم تر و بدتر است برایشان.

mdafe haram 1

** پیام فرزند بزرگ شهید افشین زورقی: از خدا میخواهم زندگی ما سعادت و مرگ ما شهادت باشد و همچنین روز پاسدار را به همه ی پاسداران و همه پاسداران مدافع حرم تبریک میگویم.و خودشان هم بیان کردند که دوست دارند راه پدر شهید خود را ادامه دهند و پاسدار شوند و آرزو ی پاسداری و جانبازی در راه اهل بیت را دارند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

** پیام همسر شهید سید احسان حاجی حتم لو: روز پاسدار را به همه ی پاسداران امام زمان (عج) تبریک عرض میکنم و انشاالله همان طور که شهدا مدافع حرم بی بی زینب(س) شدند،برادران پاسدار ما هم مدافع خون شهدای مدافعین حرم باشند و همچنین از مردم می خواهم که قدر این امنیت و آرامش را بدانند و پاسدار خون شهدا باشند.

mdafe haram 1

همسر شهید گفت: تنها یادگار همسرم سید احسان حاجی حتم لو را تقدیم امام زمان (عج) میکنم که یار امام زمان (عج) باشد.

گزارش و عکس: فائزه کابلی

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار