مدافعان حریم خانواده

در این روزهایی که همه جا پر است از نام و یاد مدافعان حریم ولایت، نباید فراموش کنیم نقش دست های پشت پرده را. آنهایی را که در گمنامی و مشقت راه شهدا را می روند و شهید پرور می شوند.

چرا مدافع حریم خانواده باشیم

به گزارش گلستان 24،  در این روزهایی که همه جا پر است از نام و یاد مدافعان حریم ولایت، نباید فراموش کنیم نقش دست های پشت پرده را. آنهایی را که در گمنامی و مشقت راه شهدا را می روند و شهید پرور می شوند. سختی پوشیدن چادر و روسری بلند لبنانی با دستانی پوشیده از ساق و آستین های بلند با جوراب های ضخیم را با شیرینی تبسم الهی گره می زنند و می شوند بانوی عفیف سرزمین من.

این روزها باید جذب مدافعان حریم خانواده را بیشتر از اعزامی های سوریه بکنند، تا این بانوان مدافع بتوانند مردهای مدافع غیور اسلام را تربیت کنند و روانه میدان مبارزه. مادران متربی و همسران دریا دل نیاز است تا انقلاب اسلامی را گره بزنیم به انقلاب حضرت مهدی.

زنهایی که همواره با ظاهری زننده و آرایش شده در جامعه حضور پیدا می کنند باید این نکته را خوب بدانند که همواره دست بالای دست زیاد است. زنی از چشم همسرش می افتد چرا که همسرش زن آرایش شده ی دیگری را در خیابان دیده و محو زیبایی ظاهری او شده و زن خودش را با زن های خیابان مقایسه می کند و ...

بانوی مسلمان!

وقتی مروارید درونت را برای هر نامحرمی نمایان ساختی و زندگی هایی را از هم پاشیدی باید بدانی که سهمی از قلب همسر خودت را هم به زن دیگری واگذار کرده ای چرخ روزگار می گردد و همان بلایی که بر سر خانواده ای دیگر آوردی زن دیگری بر سر زندگی تو می آورد. باید بدانی که دیگر از لطافت در تو خبری نیست، ظاهرت را شاید شبیه مدل های ماهواره ای ملوس و معصوم کرده باشی، اما جوهر درونت داد می زند که این دیگر یک زن نیست. چرا که زن پاکدامن است.

این حجاب برای مردان هم تعریف شده است. مراقبت چشمی مردان هم اهمیتش کمتر نیست. مردانی که چشم چرانی می کنند و سیری ناپذیرند حقیقت زندگی را درک نکرده اند و در پی خوشگذرانی موقت سال های جوانی شان هستند.

مدافعان حریم خانواده زنان و دخترانی هستند که زیبایی باطنشان تیر چشم دشمنان است. همسران جوان شهدا و رزمندگان میدان های نبردند که از همه خوشی های سطحی دنیایی گذشتند تا به حقیقت وجودی خویش برسند.

 

حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادیگرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست. زن با برداشتن حجابهای خود، با عریان کردن آن چیزی که خدای متعال و طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته، خودش را کوچک میکند، خودش را سبک میکند، خودش را کم‌ارزش میکند. حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه‌ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله‌ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است.

امام خامنه ای - 23/02/1391

 

ارسال نظر

آخرین اخبار