اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار،صبح امروز (پنجشنبه 93/11/2 ) ساعت 10 در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش گلستان 24، اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار،صبح امروز (پنجشنبه 93/11/2 ) ساعت 10 در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد. 

2

در ابتدا با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) و پخش نماهنگ محمد رسول الله با خوانندگی حامد زمانی شروع شد.

3

چون اکثریت افراد در تالار، دانش آموز بودند، انیمیشن گزینه های روی میز و نامه ایرانی اوباما پخش گردید.

4

سپس بمناسبت 29 دی، روز غزه، نماهنگ صخره،غزه،پیروزی پخش گردید و سپس آقای احمد قربانی اکران کننده جشنواره فیلم عمار در علی آباد کتول و اجرا کننده اختتامیه بروی صحنه آمده و گزارشی از عملکرد ستاد در دو هفته اخیر در شهرستان دادند و گفتند: این اختتامیه بمنظور پایان اکرانها در شهرستان نخواهد بودایشان شایان ذکر شدند: از خواهران گرامی خواستار جهت اکران این فیلمها و مستند ها در پورتال جشنواره عمار ثبت نام کرده و با ما تماس بگیرند تا فیلمها را در اختیارشان بگذاریم.
ایشان این را اضافه کردند که : در دو هفته اخیر ما اکرانی برای خواهران نداشتیم و خواهران سعی کنند هفته های آینده حضور پررنگی در اکران ها داشته باشند.

5

بعد از صحبتهای آقای قربانی، از جناب آقای دیلم ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شد تا بروی صحنه آمده و صحبت کنند.ایشان ضمن محکوم کردم هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، گفتند: دشمن ما را از دو جبهه مورد هدف قرار داده است. 1 . جبهه فرهنگی و هنری  2. جبهه دینی و مذهبی.
ایشان ادامه دادند: ما باید با حمایت همچنین جشنواره هایی مانند جشنواره عمار و جشنواره فجر، مقابل تهاجمات فرهنگی و هنری دشمنان بایستیم.

در پایان از پایگاههای مقاومت بسیج و خانواده های شهدایی که ما را در اکران جشنواره عمار و برگزاری اختتامیه یاری نمودند تقدیر و تشکر بعمل آوردیم.

اللهم عجل الولیک الفرج والعافیة والنصر

ارسال نظر

آخرین اخبار