سلبریتی‌های کوچه بازاری

فرمانده مقتدر نیروی انتظامی اگر اقتدارت را برای حفظ حیا و عفت زنان این کشور خرج نکنی دیگر به درد ایستادگی دربرابر دشمن نمی خورد. اگر حیای زنان این کشور به تاراج رود امنیت کشور به تاراج رفته است.

 مانتو جلو باز کم بود ساپورت امریکایی آمد!+ عکس
به گزارش گلستان24، مدتی پیش سخنگوی نیروی انتظامی از برخورد با هر گونه پوشش نامتعارف از جمله مانتوهای پشت نویسی شده و همچنین مانتوهای بدون دکمه خبر داد و اظهار داشت: به اتحادیه های پوشاک تذکر داده و ایشان هم به فروشندگان متذکر می شوند اما آنگونه که رهبر انقلاب فرمودند مردم در وسط زمین عملاً چیزی از این برخوردها را ملاحظه نکرده اند.

بنابراین گزاش، بعد از رواج گسترده مانتوهای پشت نویسی شده که نوشته های آن در شأن نظام و فرهنگ اسلامی - ایرانی کشور نبود و همچنین مانتوهای جلو باز که عفت زنان و دختران ایران را به سخره گرفته است، فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اقدام به برخورد قاطع و حتی پلمپ مغازه هایی کرد که بعد از تذکر پلیس اقدام به عرضه لباس هایی می کردند که در خور شأن جمهوری اسلامی ایران نیست.

 

سکوت ناجا در برابر تاراج حیای زنانه/ مانتو جلو باز کم بود ساپورت امریکایی آمد!+ عکس

سکوت ناجا در برابر تاراج حیای زنانه/ مانتو جلو باز کم بود ساپورت امریکایی آمد!+ عکس

سکوت ناجا در برابر تاراج حیای زنانه/ مانتو جلو باز کم بود ساپورت امریکایی آمد!+ عکس

 

اما در تهران علی رغم اینکه پلیس بارها اعلام کرده است برخورد می کند  و شاید هم برخورد کند اما در میدان عمل این برخوردها محسوس نیست چرا که بدون هیچ محدودیتی همچنان انواع و اقسام لباس های نامناسب در خیابان های تهران با قیمت های بسیار اندک به فروش می رسد.

نیروی انتظامی که به نظر می رسد در این موضوع ورود جدی نداشته است با سکوت خود روز به روز به ترویج و افزایش توزیع لباس های ناهنجار و قاچاق در مغازه ها و حتی پیاده رو ها کمک می کند!

 

سکوت ناجا در برابر تاراج حیای زنانه/ مانتو جلو باز کم بود ساپورت امریکایی آمد!+ عکس

 

پشت نویسی مانتو پیشکش، ساپورت امریکایی را دریابید

سکوت مسئولان نظارتی به ویژه نیروی انتظامی و یا عدم برخورد جدی این مسئولان باعث شده است که خیابان های تهران مملو از دخترانی شود که دیگر مسئله بی حجابی ندارند بلکه علنا عفت خود را فروخته و با یک تاپ و شلوار و عبای نازکی که نه دکمه دارد، نه آستین بلند جولان می دهند. حالا دیگر کار از مانتوهای پشت نویسی شده هم گذشته است و این روزها ساپورت های امریکایی در پای دختران تعجب همگان را بر انگیخته است که به راستی ناظری بر فروش و توزیع لباس به ویژه در تهران وجود دارد؟! و یا اصلا مسئولیت نیروی انتظامی در این زمینه چیست؟! تاکنون چند مغازه پلمپ شده است که درس عبرتی از قانونمداری برای دیگران باشد و یا چند نفر به دلیل بی حجابی علنی طبق قانون مجازات شده اند که دیگران قبح زدایی بیشتری نکنند.

فروش لباس زیر زنانه در پیاده رو های تهران !

هر روز که جلو تر می رویم اوج ولنگاری فرهنگی و اجتماعی در شهرهای بزرگ بیشتر خود را نشان می دهد. روزی نیروی انتظامی با فروش هر گونه وسایل در واگن بانوان متروی تهران مخالفت می کرد و دستفروشان را از مترو بیرون می کرد اما حالا خیابان جمهوری تا ولیعصر را اگر دقایقی قدم بزنید، آنچه خواهید دید غیر قابل باوز است. اگر روزی اماکن با مغازه هایی که به فروش لباس زیر زنانه می پرداختند و ویترینشان علنی بود برخورد می کرد حالا دستفروشان مرد و زن در کنار هم با خونسردی تمام و بدون کوچکترین مشکلی بساطشان را در همین پیاده روها پهن می کنند و اتفاقا مشتری هم زیاد پیدا کرده اند.

اوضاع فرهنگی و حجاب در کشور به ویژه در تهران به حدی رسیده است که باید فریاد زد فرمانده مقتدر نیروی انتظامی اگر اقتدارت را برای حفظ حیا و عفت زنان این کشور خرج نکنی دیگر به درد ایستادگی دربرابر دشمن نمی خورد. چرا که اگر حیای زنان این کشور به تاراج رود امنیت کشور به تاراج رفته است.

شهدای ایران

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    از شاگردای حاج سعید چیزی غیر از این انتظار نمیره! خوش باشین!

آخرین اخبار