معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان در تاریخ ٢٠ و ٢١ شهریورماه سال جاری خبر داد.

جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، قاسم قندهاری از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان در تاریخ ٢٠ و ٢١ شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی هم در ٢٣ و ٢٤ شهرورماه برگزار می شود.

وی افزود: ٢٥ شهریورماه آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی و شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

قندهاری از ارسال٣٠اثرنمایشی به دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ١٦نمایش متعلق به بخش استانی و ١٤ نمایش در بخش امیدهای جوان است.

وی با بیان این نکته که شهرهای کلاله، گنبد، مینودشت، گرگان، بندرگز و کردکوی در جشنواره تئاتر استانی شرکت کرده بودند، افزود: کلاله، آزادشهر، علی آباد، گرگان و بندرگز از شهرهایی هستند که در جشنواره امیدهای جوان استان شرکت کردند.

وی در خاتمه یادآور شد: از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، هشت نمایش به بخش جشنواره استانی و ٦ نمایش به جشنواره امیدهای جوان استانی راه یافت.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار