«سیدمهدی حسینی» از رزمندگان شهرستان دماوند به جمع شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوست.

شهادت رزمنده دماوندی در سوریه+عکس
به گزارش گلستان 24، نخستین رزمنده از شهرستان دماوند در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) روز گذشته در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شد.
 
«سیدمهدی حسینی»، شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) متأهل و 36 ساله از فرماندهان و رزمندگان جبهه حق علیه باطل و از اهالی روستای هویر شهرستان دماوند است که در عملیات مستشاری و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
 
پیکر مطهر شهید سیدمهدی حسینی فردا پنج‌شنبه، 15 مهرماه سال جاری از ساعت 8:30 از مسجد الجلیل تهران به سمت میدان امام حسین(ع) تشییع و در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.
 
همچنین مراسم یادبود این شهید دماوندی، روز جمعه 16 مهرماه سال جاری از ساعت 10 تا 14 در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تهران واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولی‌عصر(عج) بالاتر از ستاد فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار خواهد شد.
 
شهرستان دماوند تاکنون 21 شهید مدافع حرم از اتباع افغانستانی که در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیدند، در شهرستان دماوند تشییع و خاک‌سپاری شده‌اند.
 
بر این اساس، شهید مهدی حسینی، نخستین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) ایرانی و اهل شهرستان دماوند است که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. 
 
 

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار