نظری با اشاره به اعتقاد بسیاری که به امام حسین (ع) دارد، گفت: عشق به سید الشهداء(ع) از دوران کودکی در وجودم نهادینه شده است.

عشق به سیدالشهداء از کودکی در وجودم است

به گزارش گلستان24، فلور نظری بازیگر سریال "مسافری از هند" گفت: ماه محرم همیشه برای من یادآور خاطره های بسیار زیبایی بویژه از دوران کودکی ام است.

نظری

وی ادامه داد: عشقی که به امام حسین (ع) دارم را هیچ کس به من یاد نداده بلکه از همان دوران کودکی در وجودم نهادینه شده است.

این بازیگر عرصه تلویزیون در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: عشقم به امام حسین (ع) باعث شده همیشه به سمت ایشان کشیده شوم و به همین دلیل وقتی که کار مناسبتی به ویژه با مناسبت ماه محرم به من پیشنهاد می شود، اصلا به ابعاد مادی کار فکر نمی کنم.

وی همچنین یادآور شد: من مادربزرگی داشتم که ارتباطم با او بسیار خوب بود. مادربزرگم تمامی مسائل دینی را به من یاد داد و زمانی که حدود 7 و یا 8 سال داشتم برایم چادر نمازی دوخت و ما را همراه خودش برای نماز، به مسجد می برد.

نظری توضیح داد: در دوران کودکی همیشه در هیئت و با خواندن نوحه سعی می کردم صحنه های کربلا را در ذهنم مجسم کنم چرا که فکر می کردم امام حسین (ع) تمامی این لحظه ها را می بیند.

وی تصریح کرد: در دوران کودکی همچنین اینگونه تصور می کردم که امام حسین (ع) به دلیل عزاداری‌های من و مادربزرگم تمامی خواسته‌هایم را برآورده می کند و این باور همراه من بود.

بازیگر سریال تلویزیونی "علمدار" اظهار کرد: برای تمامی ما مسلمانان امام حسین(ع) به نوعی نشان دادن راه محسوب می شوند و با اینکه حدود 12 سال است در ایران زندگی نمی کنم، هر سال محرم تمامی ارادت خود به امام حسین (ع) را در قلبم باز می یابم.

وی خاطرنشان کرد: سعی کرده ام اصول زندگی ام را بر اساس آنچه امام حسین (ع) دوست داشته اند، استوار کنم چرا که ایشان در این مسیر جان گرانبهایشان را فدا کرده اند. به امام حسین (ع) اعتقاد بسیاری دارم و خدا را شکر می کنم که با همین تفکر به تمامی خواسته هایم رسیده ام.
منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار