مانیتورینگ ماهواره و فضای مجازی؛

مجری تلویزیون لندنی من و تو ادعا کرد که کارمندان تی‌وی‌پلاس از او درخواست همکاری کرده‌اند و با وی روابط صمیمی کاری داشته‌اند و حتی چت‌ها و مکالماتی از آنان در اختیار دارد که مغایر هنجارهای جمهوری اسلامی است!

مسئولان «تی‌وی‌پلاس» پاسخگو باشند؛ علت انفعال در برابر ضدانقلاب؟!

انتشار خبر جدایی "سالومه سیدنیا" مجری شبکه ماهواره‌ای «من و تو» از همسرش در فضای مجازی سبب شد این مجری تلویزیونی به‌حدی عصبانی شود که در اقدامی خارج از عرف، شبکه اینترنتی "تی وی پلاس" را به افشای اسنادی علیه آنان تهدید کند.

 
به گزارش گلستان24، سالومه ادعا کرد که کارمندان تی‌وی‌پلاس از او درخواست همکاری کرده‌اند و با وی روابط صمیمی کاری داشته‌اند و حتی چت‌ها و مکالماتی از آنان در اختیار دارد که مغایر هنجارهای جمهوری اسلامی است!


سالومه سیدنیا در ادامه تهدید کرد که در صورت حذف نشدن مطلب مربوطه، علیه تی وی پلاس افشاگری خواهد کرد.

 

 

وی در اینستاگرام خود نوشت: «اگر این دوستان این ویدیو رو برندارن، تمام چت‌ها و پیغام‌های خصوصی که بعضی‌ از کارکنان این کانال (تی وی پلاس) با من داشتن اعم از کمک گرفتن درکارشون تا مثلا دلمون تنگ شده و زودتر برگرد جلو دوربین و شما سالارین و مرگ بر... رو منتشر می‌کنم! کسانی که تا چندی پیش به من می‌گفتن ما از روی شما داریم کپی می‌کنیم خواهشا به ما کمک کن!! سال گذشته هم بارها تماس گرفتن که باهام مصاحبه کنن»

 

 

تی وی پلاس نیز در اقدامی عجیب و منفعلانه، فورا ویدئوی مربوطه را حذف کرد!

 

 

فیلم حذف شده تی وی پلاس

لینک دانلود فیلم

 

اینکه چرا یک رسانه داخلی تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر تهدیدات عوامل خودفروخته و وابستگان تلویزیون‌های ضدانقلاب منفعل می‌شود، خود سؤالی است که مدیریت تی وی پلاس باید به آن پاسخ دهد.

 

جالب آنکه پس از این اقدام غیرحرفه‌ای تی وی پلاس، مجری شبکه من و تو نیز -که گویا رضایتش جلب شده- پست تهدیدآمیز خود را حذف کرد!

 

منبع: جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار