سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و در راستای اجلاسیه 4000 شهید گلستان، ضمن دیدار و گفتگو با اولین خانوده شهید مدافع حرم در خان ببین "قربان نجفی"، تندیس این شهید را به خانواده اش اهدا کردند.

اهدای تندیس اجلاسیه 4000 شهید گلستان به خانواده اولین شهید مدافع حرم رامیان + تصاویر

به گزارش گلستان24، به نقل از گل رامیان، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان به همراه تعدادی از کتابداران به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و در راستای اجلاسیه 4000 شهید گلستان ، ضمن دیدار و گفتگو با اولین خانوده شهید مدافع حرم در خان ببین "قربان نجفی"، تندیس این شهید را به خانواده اش اهدا کردند.

حاج قربان نجفی خان به بین رزمنده 8 سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته که درهشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله (ع) در عراق حماسه آفرید در مبارزه با تکفیری ها و دفاع از حرم آل الله در اردیبهشت ماه به مقام جانبازی نائل شده بود، شامگاه سه شنبه در بیمارستان بقیه الله تهران به شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گلستان پیوست.

قربان نجفی خان ببینی رزمنده بسیجی و مدافع حرم آل الله در نبرد با تکفیری های اشغالگر خاک عراق به شدت مجروح شده بود و پیکر مجروح این رزمنده مدافع حرم خان ببینی پس از درگیری سنگین و سخت به بیمارستانی در سوریه منتقل شد.

قربان نجفی فرزند بابو، متول 1343 اهل روستای مازیاران از توابع بخش فندرسک شهرستان رامیان و ساکن علی آباد کتول است.

ehdatandismodafe

ehdatandismodafe1

ehdatandismodafe2

ehdatandismodafe3

ehdatandismodafe4

ehdatandismodafe6

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار