مرز مهران آماده بازگشت زائرین اربعین است.

بسیج عمومی برای بازگشت زائرین اربعین از مرز مهران

به گزارش گلستان24، با نزدیک شدن به اربعین حسینی در عراق و ایران و سرازیر شدن موج زائران اباعبدالله از کربلا به سمت مرزهای سه گانه، مرز مهران با آمادگی کامل و بسیج کلیه امکانات آماده خدمت رسانی به زائران کربلا برای ورود به کشور است.

مرز مهران آماده بازگشت زائرین اربعین است.
 
مرز مهران که در این ایام بیشترین تعداد خروج زوار برای شرکت در راهپیمایی اربعین را به خود اختصاص داده است در این ایام تنها پذیرای زواری خواهد بود که قصد ورود به کشور را دارند. بر اساس این گزارش موکب های مستقر در شهر مهران آماده پذیرایی از مسافران خواهند بود و امکانات لازم برای پذیرایی و اسکان زوار در این مرز تدارک دیده شده است.
 
 
خروج از مرز در حال حاضر بدون مشکل در حال انجام است و باتوجه به پارک بیش از 80هزار دستگاه خودرو در شهر مهران و باریک بودن خیابان های این شهر برای خروج این تعداد خودرو و اتوبوس ، معابر خروجی به سمت دیگر شهرها با تراکم همراه است.
 
 
بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده، تا کنون بیش از 850هزار نفر از یک میلیون و900هزار زائر ایرانی پیاده روی اربعین به کشور بازگشته اند و مرز مهران به عنوان اصلی ترین مبدا ورودی زائران به کشور با بسیج تمامی امکانات آماده ورود زائران به کشور است.
موکب های مستقر در مهران با طبخ 350هزار پرس غذا در هر وعده غذایی آماده پذیرایی از زائران هنگام ورود به کشور هستند و خادمان آستان قدس رضوی با استقرار در مبادی ورودی مرز با عطر و تبرکی حرم رضوی به استقبال زائران حسینی می روند.

منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار