کامیون حامل حدود 5 تن مواد منفجره متعلق به داعش که قصد عبور از یکی از محورها را داشت با مقابله نیروهای جان بر کف اسلام مواجه شد که با انفجار آن، حدود 14 نفر از رزمندگان به شهادت رسیدند.

آخرین اطلاعات درباره شهید ذوالفقاری در سامرا

به گزارش گلستان 24، طلبه‌ی بسیجی «محمدهادی ذوالفقاری»  که مدتی پیش به صفوف مدافعان حربم «آل الله(صلوات الله علیهم)» در عراق پیوسته بود، روز یک شنبه 26 بهمن ماه، در منطقه «مکیشفیه» واقع در محور «سامراء» با آتش «مزدوران سعودی» و پیروان «اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود.
 

آخرین اطلاعات درباره شهید ذوالفقاری در سامرا

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار جهاد و مقاومت مشرق گفت: شهید ذوالفقاری 2 سال پیش برای تحصیل علوم دینی به حوزه علمیه نجف رفته بود و بعد از فتوای آیت الله العظمی سیستانی مبنی بر دفاع از اسلام، به همراه گرو ههای مردمی عراق، عازم نبرد با تکفیری ها شد.

وی افزود: کامیون حامل حدود 5 تن مواد منفجره متعلق به داعش که قصد عبور از یکی از محورها را داشت با مقابله نیروهای جان بر کف اسلام مواجه شد که با انفجار آن، حدود 14 نفر از رزمندگان به شهادت رسیدند.

این منبع آگاه که فاصله کمی با محل حادثه داشت ادامه داد: دقایقی قبل از حادثه، شهید ذوالفقاری را دیدم که در حال عکاسی و فیلمبرداری از سایر رزمندگانی بود که در پشت خاکریز، مشغول قرائت زیارت عاشورا بودند. او وصیت کرده بود که پیکرش را در قبرستان وادی السلام نجف به خاک بسپرند و با رضایت والدین این شهید عزیز، مزار یادبودی در تهران به نام او بنا خواده شد.

آخرین اطلاعات درباره شهید ذوالفقاری در سامرا

شهید محمد هادی ذوالفقاری از نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) در خیابان آیت الله سعیدی (غیاثی) تهران بود و مراسم یادبود او نیز 5 شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در همین مسجد، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار