آمیتا باچان در تهران

نخستين دوره مسابقات جام جهاني فوتبال سالني (هفت نفره) از روز یکشنبه به ميزباني ايران برگزار خواهد شد.

ایران میزبان جام جهانی فوتسال هنرمندان
نخستين دوره مسابقات جام جهاني فوتبال سالني (هفت نفره) از روز یکشنبه  به ميزباني ايران برگزار خواهد شد.
به گزارش گلستان24:این رقابت ها با حضور تیم های هنرمندان ۸ کشور از ۳ تا ۸ اسفند در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.
در گروه یک این مسابقات تیم های برزیل، جمهوری آذربایجان، سوئد، رومانی و در گروه دوم ایران، ژاپن، ترکیه و لهستان به مصاف هم می روند.
تیم هنرمندان ایران در مرحله گروهی نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان به ترتیب در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه با ژاپن، ترکیه و لهستان روبرو می شود.
مسابقات نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها نیز پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اسفند برگزار خواهد شد.
براساس قوانین رقابت ها، هر تیم شرکت کننده اجازه همراهی ۱۴ بازیکن شامل هنرمندان سینما و موسیقی و بازیکنان بالای ۳۵ سال را دارد.
مراسم افتتاحيه اين مسابقات راس ساعت 9 صبح روز يکشنبه سوم اسفند ماه و با سخنراني کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک برگزار خواهد شد سپس ايران و ژاپن راس ساعت 11 اولين ديدار جام را برگزار مي‌کنند.
با هماهنگي‌هاي به عمل آمده بازي‌هاي ايران به صورت زنده از شبکه سوم برگزار خواهد شد که به دليل اينکه مسابقات پخش زنده شوند مسابقات ساعت 11 برگزار خواهد شد. ساير مسابقات نيز با هماهنگي شبکه ورزش روي آنتن مي‌رود. اسپانسرهاي خوبي هم اين مسابقات خيرخواهانه را حمايت کرده‌اند.
فوتبال هنرمندان
برنامه روز اول مسابقات به شرح زير است:
يکشنبه 3 اسفند
ايران- ژاپن ساعت 11:00
ترکيه- لهستان ساعت 12:20
روماني- سوئد ساعت 13:10
برزيل- آذربايجان ساعت 14:10
شنیده شده که قرار است آمیتا باچان بازیگر معروف سینمای هند به بهانه مراسم افتتاح جام جهانی هنرمندان به تهران بیاید. ظاهرا باچان خیلی هم فوتبالی است و البته یکی از ستاره های حامی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بوده است.
آمیتا باچان که یکی از معروف ترین بازیگران سینمای هند است و شهرتی جهانی دارد، از مدعوین ویژه مراسم افتتاحیه جام جهانی هنرمندان است و البته مسئولان برگزاری این مسابقات هم اعلام کرده اند مقدمات حضور وی در تهران فراهم شده و اگر خود باجان مخالف نباشد، شاهد حضور وی در تهران خواهیم بود.
این رقابت ها به منظور حمایت از مبتلایان به بیماری های خاص به ویژه بیماری ام اس و با همکاری صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) برگزار می شود.
 
 

ارسال نظر

  • ساسی
    1

    پخش مستقیم داره؟

  • ناشناس
    0

    اره هر روز ساعت 11 بازی ایران رو از شبکه سه پخش میکنه

آخرین اخبار