هر دم از این باغ بری می‌رسد؛

دانشگاه های شیراز در پایان سال 93 همچنان خبر ساز است.

جشن پایان سال، بهانه جدید رقص و آواز در دانشگاه +دانلود فیلم

به گزارش گلستان 24، هنوز خبر حاشیه های حضور مطهری در دانشگاه شیراز و نیز اختلاف های دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز بر سر تملک برخی اراضی پایان نگرفته است که جشن پایان سال در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز نیز حاشیه ساز شد.

چهارشنبه هفته گذشته دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز با رقص و آواز گروهی در صحن دانشکده مواجه شدند که بهانه جشن پایان سال و با هماهنگی مسئولان اجرا شد.

مسئولان دانشکده هنر و معماری این واحد دانشگاه آزاد به گروه نمایشی به بهانه جشن پایان سال مجوز می دهند و در نهایت حضور این گروه با حاشیه هایی همراه شده است.

همکاری سهل و آسان مسئولان دانشگاه با گروه های اینچنینی که اوج هنرنمایی شان، رقص و آواز است در حالی است که تشکل های فرهنگی این دانشکده برای کسب مجوز برنامه های خود با مشکلات بسیاری مواجه اند.

خبرنامه دانشجویان ایران با عذرخواهی از مخاطبان خود گوشه ای از این نمایش را منتشر می کند.

 

دانــلـود

خبرنامه دانشجویان ایران

ارسال نظر

  • حسین
    0

    با سلام خبر شما این گونه که ان را گزارش کرده اید نبوده است چرا هنگامی که در مورد چیزی اطلاع کافی ندارید ان را در بوق میکنید این نمایش جزء سرفصل های درسی رشته نمایش است گروه نمایش تعزیه را هم اجرا کرده اند چرا ان را گزارش نکرده اید چرا از چند صد توریست خارجی که برای دیدن تعزیه امدند نمی گویید چه کسی قرار بوده چه کار فرهنگی انجام بدهد که مسولان دانسگاه اجازه ان را نداده اند ویا به سختی داده اند چرا به روشنی نمی گویید به خدا قسم به اشک های زهرای مرضیه این تهمتها و دروغ ها که به شیعیان علی و فاطمه نسبت میدهید از خیانت یهود و کفار بدتر است

آخرین اخبار