حاج قاسم گفت:«من با شما عکس نمی گیرم.» جواد هم بی معطلی و باخون‌سردی گفت:«ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم.»

عاقبت جوانی که با «حاج قاسم» شوخی کرد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، «حسن منصوری» از بسیجیان «لشکر 41 ثارالله» درباره یک قطعه عکس از یادگارهای حضورش در میادین دفاع مقدس، خاطره ای به این شرح بیان کرده است:

« یکی از روزهایی که در مقر «لشکر41 ثارالله» در نزدیکی اهواز مستقربودیم، من و «محمد جواد زادخوش» و یکی ازدوستان که دوربین عکاسی داشت، برای عکس گرفتن از سنگر بیرون زدیم که  با «سردار سلیمانی»فرمانده  لشکر، مواجه شدیم. به محض دیدن «حاج قاسم» تصمیم گرفتیم با ایشان هم یک عکس یادگاری بگیریم. «حاج قاسم» چون «محمد جواد» را به واسطه‌ی  آشنائی با برادر بزرگترش می شناخت و از شوخ طبعی و چقر بودنش خبر داشت، همان طور که از روبرو، سمت ما می آمد، از همان دور به «جواد» گفت:«من با شما عکس نمی گیرم.» جواد هم بی معطلی و باخون‌سردی گفت:«ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم. می خواهیم دوربینمان را به شما بدهیم تا از ما عکس بگیرید.» حاج قاسم که جاخورده بود، لبش به خنده باز شد و آمد کنارمان ایستاد و عکس یادگاری گرفتیم که این همان است» 

بد نیست بدانیم عاقبت بسیجی شوخ طبعِ «خانوکی» چه شد. «محمد‌جواد زادخوش» که به سال 1344 در «خانوک»(شهری در جنوب «زرندِ» کرمان) به دنیا آمده بود، به تاریخ 21 اسفند 1363 شمسی، در «عملیات بدر» خرقه‌ی شهادت پوشید.                                                                                     
 

عکس/
نفر اول از چپ، شهید «محمدجواد زادخوش»

عاقبت جوانی که با «حاج قاسم» شوخی کرد
پیکر پاک شهید «محمد جواد زادخوش»
 

ارسال نظر

آخرین اخبار