بانوان مینودشتی و بهرمندی از کرامات اهل بیت؛

بهر حاجات اگر دست دعا برخیزد، دلبری هست به هر حال به پا برخیزد لطف آقای خراسان ز همه بیشتر است، هر زمان از دلِ پُر درد صدا برخیزد سومین روز شهادت امام رضا(ع) همانند سالهای گذشته در محفل بانوان شهرستان مینودشت برکاتی خاصی داشت.در این روز بیش از یک هزار نفر از این بانوان در مجلس و محفل اقا امام رضا(ع) به عزاداری پرداختند و همانند هر محفل و هر مجلس ائمه با چاشنی سفر های صلوات متبرک شدند.

در سومین روز شهادت امام رضا(ع) بانوانی  که صاحب فرزند شدند

IMG15244646بهر حاجات اگر دست دعا برخیزد،   دلبری هست به هر حال به پا برخیزد

لطف آقای خراسان ز همه بیشتر است،   هر زمان از دلِ پُر درد صدا برخیزد

سومین روز شهادت امام رضا(ع) همانند سالهای گذشته در محفل بانوان شهرستان مینودشت برکاتی خاصی داشت.در این روز بیش از یک هزار نفر از این بانوان در مجلس و محفل اقا امام رضا(ع) به عزاداری پرداختند و همانند هر محفل و هر مجلس ائمه با چاشنی سفر های صلوات متبرک شدند. بیش از 60 سفره صلوات در این روز به همت بانوان مینودشتی در منزل  مدح اهل بیت فاطمه مصطفوی  برگزار شد و مردم از نذورات این محفل ومجلس بهرمند شدند ، برای بیماران و حاجتمندان دست به دعا برداشتند. بیش از 60سفره صلوات به مناسبت این روز و بر آورده شدن حاجت های آنان در این محفل پهن شد و دعوت شدگان ائمه  با صلوات  فرستاندن بر محمد(ص) و خاندانش مجلس را  معطر کردند و برای گرفتن حاجتی دیگر دست به دعا برداشتند. مداح اهل بیت حاج آقا صادقی هم با صدای گرمش  همراهان و علاقمندان به اهل بیت را به فیض رساند.

در این روز بانوانی که از کرامات این روز و سفرهای صلوات  صاحب فرزند شده بودند شرکت داشتند. اکثر آنان پس از گذشت 10سال و بیشتر از آن انتظار کشیدن امروز پای سفره های صلوات  با همراه نوزادان شکر گزاری می کردند دهها نفر هم به جاجت خود رسیده بودند و آمده بودند تا دراین روز نذرشان که پهن کردن سفره صلواتی دیگر بود ادا کنند. این مجلس بی ریا و ساده که فقط با مبلغی معادل ده هزار تومان برای هر سفره هزینه می شود چه درد ها که به نیت ائمه مداوا نمی شوند و چه آرزو های نهفته که در راز پنهان  بر طرف نمی شود . دهان هایمان را با صلوات بر محمد و آل محمد همیشه معطر سازیم !!!و امام رضا را صدایش بزنید زیرا با ذکر صلوات فاصله ها دیگر جایی در دل ندارد براستی که تو زائر واقعی هستی !!!

بهر حاجات اگر دست دعا برخیزد،   دلبری هست به هر حال به پا برخیزد

لطف آقای خراسان ز همه بیشتر است،   هر زمان از دلِ پُر درد صدا برخیزد

ا

 

photo_2017-11-21_21-16-04

photo_2017-11-21_21-15-50photo_2017-11-21_21-15-20photo_2017-11-21_21-17-49photo_2017-11-21_21-17-27رقیه بشارت نیا

ارسال نظر

آخرین اخبار