بدون حضور اهالی رسانه

یکی از نوازندگان زن کشف حجاب کرده در صفحه فیس بوک خود تصاویری را از اجرای جشن نوروز گروه خود در وزارت امور خارجه خبر داده و عکس های یادگاری با همسر محمد جواد ظریف را نیز منتشر نموده است.

نوازندگی زنان در جشن نوروز وزارت خارجه + عکس

به گزارش گلستان 24، یکی از نوازندگان زن کشف حجاب کرده در صفحه فیس بوک خود تصاویری را از اجرای جشن نوروز گروه خود در وزارت امور خارجه خبر داده و عکس های یادگاری با همسر محمد جواد ظریف را نیز منتشر نموده است.

بنا بر این گزارش، چندماهی است که مجالس زنانه همسران وزرا و معاونین دولت تدبیر و امید فعال شده و همسر وزیر امور خارجه نیز چهره ثابت همه این مجالس و دوره گردی ها بوده است؛ از جشن پر هزینه ریاست جمهوری تا دیدار های خیریه در برج میلاد از جمله برنامه های به اصطلاح فرهنگی - هنری این بانوان بوده است.
 

جشن نوروز وزارت خارجه با حضور زنان نوازنده +عکس
 

همسر مجمد جواد ظریف که به گفته همسر وزیرش بسیار اهل شعر و ادبیات بوده و ظریف مدتی اشعار وی را در صفحات فیس بوک خود منتشر می نمود، برنامه جشن نوروز و نورز خوانی گروه نوازنده و خواننده زن را در وزارت امور خارجه تدارک دیده است.

این برنامه که آخر هفته گذشته در وزارت امور خارجه برگزار شده است و بدون هیچ اطلاع رسانی خبری صرفا در صفحه فیس بوک مهرناز دبیر زاده نوازنده تمبک که تصویر کشف حجاب کرده خود را نیز رسانه ای نموده است قرار گرفت.

هنوز مشخص نیست جشن نوروز وزارت امور خارجه ویژه عموم پرسنل این وزارتخانه بوده است و یا صرفا تفریحی برای بانوان مسئول  به سرپرستی همسر محمد جواد ظریف.

این بانوان نوازنده بعد از اجرای برنامه نوروز خوانی و شاهنامه خوانی خود در کنار سفره هفت سین وزارت خارجه نیز عکس یادگاری گرفته اند./شهدای ایران

ارسال نظر

آخرین اخبار