مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی:

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی از برگزاری جشنواره آداب و سنن و فرهنگ های بخش مرکزی این شهرستان در پارک جنگلی دلند خبر داد.

برگزاری جشنواره آداب و فرهنگ های شهرستان رامیان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، سمیه رجبلو مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگویی  گفت: جشنواره آداب و سنن و فرهنگ های بخش مرکزی رامیان  از تاریخ 28 الی14فروردین در پارک جنگلی دلند برگزار می شود.

sanaye11

وی اظهار کرد: این جشنواره توسط دفتر امور روستایی استانداری-فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان رامیان برگزار میشود و همه روزه آماده استقبال از مسافرین نوروزی است.

رجبلو با اشاره به اینکه مجری این برنامه تعاونی دهیاری های بخش مرکزی است، افزود: هدف از اجرای این جشنواره شناساندن فرهنگ و آداب و سنن و صنایع دستی و غذاهای سنتی می باشد.

برگزاری جشنواره بزرگ آیین های سنتی و بومی و محلی اقوام شهرستان

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان رامیان بیان کرد: پخت غذاهای سنتی و صنایع دستی شامل ابریشم بافی و ... ،آداب و سنت اقوام مختلف فارس،ترکمن، سیستانی، بلوچ در روز نهم فروردین بصورت متمرکز تحت عنوان جشنواره بزرگ آیین های سنتی و بومی و محلی اقوام شهرستان برگزار می شود.

وی، موسیقی سنتی اقوام مختلف را از دیگر برنامه های این جشنواره ذکر کرد و خاطرنشان کرد: همچنین لباسهای محلی اقوام این شهرستان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

sanaye1

sanaye2

sanaye3

sanaye4

sanaye5

sanaye6

sanaye7

sanaye8

sanaye9

sanaye10

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار