رئیس حوزی هنری استان گلستان:

نقی محمد نژاد گفت:حوزه هنری گلستان پذیرای تمامی جوانان و هنر دوستان در بخش های مختلف هنری می باشد.

حوزه هنری پذیرای تمامی جوانان و  هنردوستان است/آموزش و پروش استعدادهای جوانان از وظایف حوزه هنری است

نقی محمد نژاد رئیس حوزی هنری استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گلستان 24 در خصوص وظایف این حوزه و کارهای صورت گرفته در سطح استان،گفت:حوزه هنری استان گلستان در آبان ماه سال 1380 با پیگیری ها از سوی برخی از مسئولان استان تأسیس شده است.

وی با بیان این که این حوزه در بخش های مختلف هنری در حال فعالیت است،اظهار کرد:واحد های هنری های تجسمی ،نمایشی،تصویری و غیره در این حوزه فعال می باشند و کار های پژوهشی و آموزشی در این بخش ها به صورت تخصصی انجام می شود.

 محمد نژاد با اشاره به این که ترویج هنر اسلامی و حفظ و اشاعه هنر انقلاب جزئی از کارهای حوزه هنری است،افزود:شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای جوانان و حمایت از آنان از وظایف این حوزه است.

رئیس حوزه هنری استان گلستان یادآور شد:در حوزه هنری استان هنرمندان و جوانان زیادی حضور دارند و به تولید محتوا می پردازند که برخی از آنها نیز در جشنواره های کشور مقامات بالایی نیز آورده اند.

 محمد نژاد در ادامه به فعالیت های موفق  هنرمندان گلستان طی سال های گذشته اشاره کرد و افزود:جوانان و هنرمندان با استعداد زیادی در استان حضور دارند که باید با حمایت از آنها و استعداد هایشان را شکوفا کنیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد:جوانان وشهروندانی که علاقه به هنر دارند و میخواهند در این زمینه موفق باشند می توانند با مراجعه به این حوزه از خدمات و آموزش های ما بطور رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار