رقص کودکان خردسال با اهنگ های غیر متعارف خارجی در محیط آموزشی به بهانه های مختلف در برخی از مدارس استان گلستان در حال اجرا است.

اجرای آهسته ی سند2030 در گلستان/رخنه ی فرهنگ غربی و بی بندباری به نظام آموزشی/مدارس غیر انتفاعی یا غیر اسلامی؟

به گزارش گلستان24؛ دشمن به خصوص آمریکا و کشور های غربی بعد از آن که متوجه شدند نمی توانند از طریق جنگ سخت تفکر جمهوری اسلامی ایران را شکست دهند، تا  مردم کشور را بنده ی خود کنند از سال ها پیش جنگ فرهنگی تمام عیاری را با تمام قدرت پولی و رسانه ای خود علیه کشور راه انداخته اند.

بدون شک تفکری که بر پایه قرآن واسلام نباشد اساس خانواده را از هم می پاشاند و زمانی که خانواده ها در یک جامعه از هم پاشیده شوند دیگر آن کشور هر چقدر هم قدرت مالی و نظامی داشته باشد نمی تواند خود را استوار بدارد و در مقابل تهدید ها از خود  محافظت کند.

در جوامع گوناگون به خصوص ایران، آموزش و ایجاد تفکر اسلام پایه از زمان کودکی آغاز میشود، زیرا که فرد در زمان کودکی هر چه را که می آموزد، در منطق و نگاه خود برای تصمیم گیری در مسائل مختلف آینده استفاده می کند.

این مسئله همانند خانه ای است که اگر از پی درست زده نشود و مصالح خوب در پایه و پی سازی آن استفاده نشود، هر چقدر که به نما و زیبایی آن برسید و هزینه کنید فایده ندارد؛ چرا که این خانه با کوچک ترین حادثه ای دچار مشکل خواهد شد.

حال اگر کودکان از کودکی با این طورمسائلی آشنا شوند و به سمت و سوی آن ها سوق بگیرند، در آینده کشور با چه نیرویی می خواهد اداره شود؟ چه کسانی می توانند کشور را از مشکلات اساسی که از شرق و غرب و همچنین داخل جلوی پیشرفت کشور انداخته می شود نجات دهند؟

سند 2030 یکی از پروژه های غرب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ چرا که مفاد این سند به گونه ای است که فرهنگ و اصالت مردم و نظام آموزشی کشور را مورد هجوم قرار می دهد و بدون این که خودمان بخواهیم از درون تهی و از هر لحاظ وابسته به غرب می شویم.

دولت کنونی نیز مصمم بود که سند 2030 را در کشور اجرایی کند که با اعتراض مردم و قشر فرهیخته و نخبه کشور مواجه شد؛ ولی این گونه که پیداست این سند به صورت مخفیانه وغیر رسمی در حال اجرا است.

یکی از نمونه های اجرایی این سند رقص و پای کوبی کودکان خردسال با آهنگ های نامتعارف غرب در محیط مدرسه به نام آموزش است که فرهنگ غربی را در مدارس و ذهن بچه ها ایجاد و به نوعی دین زدایی می کنند.

این مسئله در حالی اتفاق می افتد که نظام آموزش کشور دارای موارد نظارتی گوناگونی می باشد و هیچ کدام از این مراجع نظارتی تاکنون برای جلوگیری از این مسائل در مکان های آموزشی پایه، کاری انجام نداده اند.

با این وجود مسئولین مدرسه غیر انتفاعی سماء شهرستان بندر گز مجلسی خارج از عرف و دین برای کودکان برگزار کرده اند بدون این که توجه ای به عواقب این کار خود  و آینده کودکان داشته باشند.

بدون شک ضرر این موارد کنونی در سال های آینده متوجه خانواده ها و کشور خواهد شد، و کودکان امروزی ما از این نوع آموزش وسهل انگاری فرهنگی ضربه شدیدی خواهند خورد.

                                                                                                                                       

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار