بیانیه قرارگاه جهادفرهنگی شهدای گمنام علی آبادکتول :

قرارگاه جهاد فرهنگی شهدای گمنام بسیج دانشجویی شهرستان علی آبادکتول در بیانیه ای به مناسبت شهادت مرزبان غیور "میلاد جُر" نوشت: "میلاد" عزیز شهادت شما باعث آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی شده و نوید بخش صبحی است که با ظهور آخرین یادگار مادر شهیدان حضرت زهرا(س)، دنیا را بهاری خواهد کرد و بدین سان شهادتت چه زیبا و مبارک است.

"میلاد" عزیز شهادتت نویدبخش صبحی است که با ظهور امام مهدی بهاری می شود

به گزارش گلستان 24، در این بیانیه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

در میان مناجاتیان شب های قدر و دست های به دعا برداشته شده و صدای لرزان از استغاثه و تسبیح بندگان خدا، گویی صدای قلب "میلاد جُر" و همسنگرانش، ملائکه الهی را به تماشاگه رازی نشانده بود که بهار زیبای میلاد و همسنگرانش را با هم نشینی و همرنگی با مولای مظلومشان حسین (ع) مقدر کرده بود.

کاش ما نیز از قبیله اهل راز بودیم و صفوف ملائکه الله را که درجه رفیع شهادت را با طبقی از نور و بشارت برای میلاد و همرزمان شهیدش پیش کش می آوردند به تماشا می نشستیم.

آری، شهادت "میلاد جُر" و همرزمان شهیدش به دست مزدوران استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، فریاد رسایی است برای خفتگان مرعوب و دنیا زده غافل از روزه مرگی که گمان می کنند جنگ با استکبارجهان خواران به پایان رسیده و مبارزه خاتمه یافته است.

خون سرخ "میلاد" و همرزمانش ادامه حرکت طوفنده نهضت اسلامی ایران است که امروز در غزه، لبنان، سوریه، بحرین و عراق ریشه دوانیده و درخت استوار و پرثمری گشته است که میوه های آن رزمندگانی هستند که در برابر علف های هرز سر برآورده از لجن زار ارتجاع و جاهلیت عرب به سردمداری استکبار جهانی آمریکای جنایتکار، جان گران بهای خویش را نثار اسلام عزیز می نمایند.

"میلاد" عزیز شاید غم دوری از تو و همرزمان شهیدت برای خانواده و ملت ایران بویژه غیور مردان ناجا سنگین باشد، اما شهادت شما که باعث آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی شده، نوید بخش صبحی است که با ظهور آخرین یادگار مادر شهیدان حضرت زهرا(س)، دنیا را بهاری خواهد کرد و بدین سان شهادتت چه زیبا و مبارک است.

میلاد عزیز با تو عهد می بندیم که استوارتر و راسخ تر از گذشته پای پرچم برافراشته شده از آرمان های عزت بخش اسلامی ایستاده و جان ناقابل خویش را بذل نموده و هرگز نخواهیم گذاش که لحظه این پرچم به زیر کشیده شود.

میلاد عزیز! شهادتت مبارک»

زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار