یادداشت//

همایش شرخوارگان حسینی روایت گر حادثه عاشورا و مظلومیت امام حسین (ع) است.

امروز راه ظهور  از کربلا می گذرد

به گزارش گلستان24؛احمد ملاشاهی یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان در خصوص همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی طی یادداشتی،نوشت:اولین جمعه ماه محرم هرسال، روایت شیرخوارگان حسینی شروع می شود، حالا کودکان شش ماهه از مظلومیت حسین (ع) می گویند، نهضت او را معرفی می کنند و یار جمع می کنند تا این یاری اگر به کربلا نرسید به امام عصر برسد.

طفلان شیرخواره حالا روایت می کنندکه همان تنهایی که حسین(ع) را راهی کربلا کرد حالا همان تنهایی امام زمان ما را راهی عصر غیبت کرده است. امروز باید گفت راه ظهور از کربلا می گذرد. همانقدر که ظهر عاشورا پر از عطش بود، امروز همان اندازه عصر انتظار پر از عطش و پر از نیزه است

 اگر برای ما سوال مطرح می کنند که چه اندازه می توان تحریم تشنگی، جنگ اقتصادی، جنگ نظامی را باید تحمل کرد و تسلیم نشد، گلوی طفل شیرخواره حسین می گوید تا چه اندازه باید مقاومت کرد،سالهاست مادران ایرانی طفل به دست گرفته اند و می گویند حسین جان ! سربازان شیره خواره ات، این مدافع حرمت را ثبت نام کن

تعجبی ندارد که امروز چنین مادرانی هدف تیر حرمله قرار گیرند، تیر سه شاخه حرمله امروز برای اینکه علی اصغرها را از پا درآورد بانوی ایرانی را نشانه گرفته است. مادر شیر پاکی و شجاعت را به طفل می دهد از همین رو حرمله ها حالا حجاب و عفاف زنان را نشانه گرفته اند تا حسین(ع) تنها و بی سرباز شود. آزادی زن، بهانه است مگر از بانویی که برای حسین(ع)، سرباز تربیت می کند آزاده تر روی کره خاکی و در آسمانها وجود دارد.

همایش شیرخوارگان حسینی جهانی شده است، جهان کم کم می پرسد که این سر کوچک بالای نیزه بر صفحه تاریخ چه می کند،کم کم متوجه می شود حکومت مادی که در پی آن است پیش از این چه کرده است و  حالا چه می کند و رسانه های شان پنهان می کنند .

جهان کم کم می پرسد بعد از چهارده قرن چرا فریاد علی اصغر بلند است وقتی معنای این فریاد را دانست آنگاه صدای کسی را که تکیه به کعبه زده و خود را با عاشورا معرفی می کند، خوب می شناسد. وقتی امام زمان هنگام ظهور خود را با شهید کربلا معرفی می کند یعنی تا قبل ظهورش باید کربلای حسین برای جهان شناخته شده باشد، پس ای طفل های شیرخواره، ای قلم ها، ای قدم ها و ای دوربین ها تا می توانید زیبایی های کربلا را فریاد بزنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار