او چندین سال پیش از آنکه مسلمان شود با یک مرد مسلمان ازدواج کرد ولی این ازدواج باعث نشد که مسلمان شود. او و همسرش به یکدیگر قول داده بودند که در مورد عقائد شخصی یکدیگر صبور باشند و هر کدام به هر دینی که دوست دارند معتقد باشند.

حکایت جالب مسلمان شدن یک زن آمریکایی

به گزارش گلستان 24، یک بانوی آمریکایی که دین خود را به اسلام تغییر داده از نحوه آشنایی خود با اسلام سخن گفت.

 

بر پایه این گزارش، "کارا" یک زن 45 ساله آمریکایست که حدود بیست سال پیش به دین اسلام روی آورد. چندین سال پیش از آنکه مسلمان شود او با یک مرد مسلمان ازدواج کرد ولی این ازدواج باعث نشد که او مسلمان شود. او و همسرش به یکدیگر قول داده بودند که در مورد عقائد شخصی یکدیگر صبور باشند و هر کدام به هر دینی که دوست دارند معتقد باشند.

 

کارا نحوه مسلمان شدنش را اینگونه شرح می دهد: «شوهر من مرد بسیار خوبی بود. نمونه ای کامل از یک فرد مهربان و متعهد به خانواده. چند سالی با همدیگر زندگی کردیم ولی من علاقه ای به تغییر دین خود پیدا نکردم.»

 

به گفته "کارا" پس از چند سالی همسرش بیماری سختی گرفت: « همسرم برای مدت طولانی در بیمارستان بود و همزمان، فرزندمان به سن مدرسه رفتن رسیده بود. همسرم از من خواست که اجازه دهم فرزندمان در یک مدرسه اسلامی تحصیل کند. من به هیچ وجه مایل به این امر نبودم. دوست نداشتم که فرزندمان نیز مسلمان شود و من تنها غیر مسلمان خانه شوم. با این وجود بیماری همسرم باعث شد که خواسته او را بپذیرم و فرزندمان را در یک مدرسه اسلامی ثبت نام کنم.»

 

رفت و آمد "کارا" در مدرسه فرزندش باعث شد که نگاه او به اسلام به کلی عوض شود. به گفته او: «مدرسه فرزندم واقعا نگاه من را تغییر داد. آنها زیبایی های اسلام را به من نشان دادند. با اینحال هنوز از مسلمان شدن واهمه داشتم؛ برای اینکه پدر و مادرم سالیان طولانی به من آموخته بودند که اگر به کلیسا معتقد نباشم به جهنم می روم.»

 

"کارا" برای حل مشکلش به مطالعه روی آورد. تحقیقات او به او ثابت کرد که هیچ دینی بهتر از اسلام نمی تواند پاسخگوی سوالات بی انتهای انسان باشد. اینگونه شد که او اسلام را به عنوان دین خود برگزید.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار