جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام‌نور امروز با معرفی نفرات برتر در گرگان به کار خود پایان داد.

 نفرات برتر جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام نور در گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان24 ؛محمد هادی عسگری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم پایانی جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام‌نور اظهارداشت: جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه پیام نور مجموع 3 جشنواره فرهنگی رویش، حرکت و نشریات دانشجویی بود که نقشی بسیار ویژه در تقویت هویت جمعی دانشجویان دانشگاه پیام نور دارد.

وی افزود: چنین جشنواره‌های فرهنگی زمینه کنشگری دانشجویان دانشگاه پیام‌نور را در زمینه نشریات، کانون‌ها و انجمن‌های علمی فراهم کرده و به متولیان امور فرهنگی این امکان را می‌دهد که متناسب با اقتضائات و نیازهای که کشورمان دارد بتوانند مدل‌های جدید از فعالیت‌های فرهنگی را ارائه دهند و بسترهای مشارکت بیشتر دانشجویان پیام نور را فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کیفیت جشنواره ملی دانشگاه پیام نور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: هر جشنواره‌ای روز به روز به سمت ایده‌آل‌ها پیش می‌رود و این جشنواره نیز به عنوان نخستین جشنواره متمرکز نشریات و انجمن‌های علمی از سطح قابل قبول خوبی برخوردار بود.

ناصر محمدی مدیر کل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور هم در این مراسم گفت: تعداد 190 نفر از دانشجویان در این جشنواره شرکت کردند و ادغام 3 جشنواره نشریات حرکت و رویش یک کار جدید بود که در برای نخستین‌بار در گرگان برگزار شد.

وی بیان کرد: 257 اثر در بخش نشریه، در بخش حرکت 126 اثر و در بخش رویش 833 در این جشنواره شرکت کردند.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور افزود: در مجموع 2 هزار اثر در محورهای سه‌گانه به دبیرخانه رسید و این کار سختی بود چون این 3 موضوع هرکدام یک جشنواره است.

در پایان این جشنواره نفرات برتر در بخش‌های مختلف 3 جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار