معاون ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز در 21 خرداد در گرگان خبر داد.

جشنواره کشوری نماز خرداد در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، مسعود سرگزی روز چهارشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امسال اقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفته و آثار بسیار ارزشمندی به بخش مسابقه ارسال شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این جشنواره از داوران مطرح کشور در حوزه سینمایی و هنری استفاده کرده ایم و حضور فیلم سازانی چون حبیب اله بهمنی و جمال شورجه و جابر قاسم علی از نویسندگان سینما و تلویزیون ایران، از جمله این هنرمندان است.

معاون آموزش، فرهنگ و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: در بخش سینمایی کار داوری ها به پایان رسیده و در بخش های دیگر نیز بزودی نتایج مشخص خواهد شد اما اسامی منتخبان و برگزیدگان در آیین پایانی جشنواره و همزمان با تقدیر از این هنرمندان اعلام خواهد شد.

وی از حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در آیین پایانی جشنواره خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری جشنواره گردهمایی سالانه مدیران ستاد اقامه نماز استان های کشور نیز در گرگان برگزار خواهد شد و تمامی برنامه های مربوط به آیین اختتامیه از شبکه های مختلف به صورت زنده پخش خواهد شد.

سرگزی در ادامه، اکران فیلم های برگزیده جشنواره فرهنگی و هنری نماز به همراه جلسات نقد و پرسش و پاسخ با عوامل تولید فیلم ها را در سینماها و مراکز فرهنگی استان، از دیگر برنامه های مهم جشنواره در گرگان برشمرد.

وی با بیان این که گرگان در زمان برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز میهمان شخصیت های برجسته هنری کشور خواهد بود، از حضور مجید مجیدی کارگردان سینمای ایران و قدردانی از وی در آیین اختتامیه جشنواره خبر داد.

بر اساس اعلام استانداری گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این دیدار گفت: از مدت ها قبل مقدمات برگزاری این جشنواره ارزشمند با درون مایه دینی، فرهنگی و هنری در استان کلید خورده و جلسات و اقدامات ارزشمندی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره در استان صورت گرفته است.

علی اصغر طهماسبی تأکید کرد: در بحث پشتیبانی هر گونه کمکی که از دستمان برمی آید در طبق اخلاص خواهیم گذاشت و به هیچ عنوان کارهایمان را به عنوان وظیفه سازمانی تلقی نکرده و هر قدمی که در این راه بر می داریم را وظیفه دینی خود دانسته، ضمن این که برگزاری این جشنواره فرصتی بسیار ارزشمند برای استان گلستان است که برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار