مدیر پردیس سینمایی کاپری از اکران فیلم «قصه ها»، «من دیگو مارادونا هستم» و «متل قو» خبر داد.

«قصه ها» در سینما کاپری گرگان اکران می شود

به گزارش گلستان 24، محمد مهدی صفایی با اعلام این خبر گفت: فیلم «قصه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد با بازی گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی و ... در ژانر اجتماعی و سانس های 17 و 21:15 اکران شده است و این فیلم در استان گلستان فقط در سینما کاپری اکران می شود.

وی افزود: فیلم «من دیگو مارادونا هستم» نیز به کارگردانی بهرام توکلی با بازی سعید آقا خانی، گلاب آدینه، هومن سیدی، ویشکا آسایش و ... نیز در سانس های 15 و 21 به نمایش در می آید.

صفایی تاکید کرد: «متل قو» فیم دیگری است که در سانس 15 اکران می شود و فیلم «کپی برابر اصل» اثر عباس کیارستمی با بازی ژولیت بینوش در گروه فیلم های گروه سینمایی هنر و تجربه از 26 اردیبهشت تا یکم خرداد به نمایش در می آید.

مدیر پردیس سینمایی کاپری درباره فعالیت های اخیر مجموعه، خاطر نشان کرد: نمایش «خروس طلا و روباه بلا» به نویسندگی پورنیک کاوش و کارگردانی ابوالفضل امیری از تاریخ 17 تا 22 اردیبهشت به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

وی درباره عدم تمدید این نمایش گفت: به دلیل تراکم برنامه های مجموعه متاسفانه نتوانستیم نمایش را تمدید کنیم و از کلیه تماشاگرانی که در دو شب پایانی پشت درهای بسته ماندند پوزش می خواهیم و امیدوارم این نمایش در ماه های آتی دوباره روی صحنه برود.

صفایی همچنین گفت: پارک کودک سینما کاپری از ابتدای سال جاری به عنوان یک بخش جانبی به سینما افزوده شده وتماشاگران سینما می توانند با ارائه بلیط سینما از 15 درصد تخفیف استفاده کنند و تخفیف 10 درصدی در فست فود کاپری نیز با ارائه بلیط سینما کماکان ادامه دارد.

صفایی در خصوص علت طولانی بودن اکران برخی فیلم ها گفت: برخی تماشاگران انتظار دارند فیلم ها پشت سر هم تعویض شود اما واقعیت این است که اکران برخی فیلم ها در ماه های اخیر دچار حاشیه هایی بوده و بعضا با تعویق اکران روبرو بوده اند و این اکران فیلم های نوروزی را طولانی تر کرد.

صفایی در پایان ابراز امیدواری کرد همه فیلم های برنامه تازه با استقبال بسیار خوبی همراه باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار