چندی پیش یکی از هنرپیشه های مرد به اتهام رابطه داشتن با یک هنرمند زن توسط نیروهای امنیتی دستگیر می شود ولی با تحقیق و بررسی که صورت گرفت، معلوم شد این دو هنرمند ازدواج عرفی کرده اند.

هنرپیشه هایی که به ازدواج سفید با همدیگر اعتراف کردند +عکس

به گزارش گلستان 24 به نقل از سایت خبری العربی الجدید؛ برخی از هنرپیشه ها هنگام مواجه با مسائلی که بر پرده برداشتن از راز خود ترجیح می دهند، مجبور شده اند تا از ازدواج عرفی یا ازدواج سفید خود پرده بردارند.

بر پایه این گزارش؛ چندی پیش یکی از هنرپیشه های مصری به اتهام رابطه داشتن با یک هنرمند زن توسط نیروهای امنیتی دستگیر می شود ولی با تحقیق و بررسی که صورت گرفت، معلوم شد این دو هنرمند به صورت محرمانه ای با هم ازدواج کرده اند.
  

این دو هنرمند به ازدواج عرفی اعتراف کرده اند و به خاطر اهدافی نخواسته اند تا رسمیتی به این مسئله داده باشند و دورا دور با هم ارتباط گرفته و تنها در مواقع لزوم کنار هم باشند.

 

در این رابطه هم برخی از هنرپیشه های مصری طی پرونده های حقوقی به ازدواج سری خود که میان جامعه هنرمندان و برخی قشرها به ازدواج عرفی موسوم است،اعتراف کرده اند.


در این رابطه هم برخی از هنرپیشه های مصری مسئله ازدواج عرفی را به عنوان یک وسیله ای قرار داده اند تا در مواردی که ازدواج رسمی مانع تحقق اهدافشان شود، به آن اقدام کرده و در کنار تحقق اهداف خود از داشتن همسر محروم نشوند.

 

 

«عکس مربوط به "الهام شاهین"هنرپیشه ای که به ازدواج عرفی خود اعتراف کرد»

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار